فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: شهید مهدوی و هم‌رزمانش با حرکت عظیم خود شیطان بزرگ را در خلیج‌فارس به ذلت کشاندند.
کد خبر: ۸۵۵۶۴۷۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛ سرهنگ علی غضنفری عصر امروز در حاشیه دیدار جمعی از اصحاب رسانه با خانواده شهید مهدوی، اظهار داشت: امیدواریم در سال 94 بتوانیم مأموریت الگودهی شهیدان به‌ویژه شهید شاخص سردار شهید نادر مهدوی برای نسل نوجوان و جوان را به نحو احسن و اکمل داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در اواخر دفاع مقدس حضور آمریکا در خلیج‌فارس اتفاق افتاد و با حضور او عرصه برای متجاوزان و کمک‌کنندگان عراق و دشمن بعثی حاشیه امن درست کرده بود و بند به بند بر تقویت آن‌ها افزوده می‌شد.

غضنفری اضافه کرد: فرماندهان وقت سپاه گزارشی را به محضر امام(ره) بردند. امام(ره) فرمودند اگر من باشم آن‌ها را می‌زدم همین امر ولایی کافی بود تا رزمندگان اسلام جانی تازه بگیرند. از جمله سردار شهید نادر مهدوی و هم‌رزمان ایشان آماده نبرد با آمریکاییان ددمنش شدند.

وی افزود: با توجه به فرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی انگیزه‌ای الهی و ایمانی قوی دریا را میدان تاخت‌وتاز خود علیه دشمن متجاوز استکباری قرار دادند و شهید مهدوی و هم‌رزمانش با حرکت عظیم خود شیطان بزرگ را در خلیج‌فارس به ذلت کشاندند.

غضنفری یادآور شد: این شاهکار شهیدان ناوگروه شهید مهدوی امروز الگوی تمامی آزادگان جهان است لذا در سال 94 سردار شهید نادر مهدوی به‌عنوان نماد مبارزه با استکبار جهانی آمریکا به‌عنوان شهید شاخص ملی معرفی گردد که باعث افتخار استان بوشهر و شهرستان دشتی گردید.

وی افزود: در طول سالی که یک شهید به‌عنوان شاخص ملی معرفی می‌گردد جامعه و خصوصاً قشر جوان و نوجوان با ویژگی‌ها و سیره آن شهید آشنا می‌شوند و به‌عنوان الگو مدنظر قرار می‌دهند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی، بیان داشت: امروز هم اصحاب رسانه با توجه به نقش مهمی که به‌عنوان پیشگامان خط مقدم جنگ نرم تلاش می‌نمایند زیرا رسالت آن‌ها مثل رسالت رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در خط مقدم است.

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه امروز در جبهه فرهنگی در حال مبارزه هستند و بستر توسعه پایدار را فراهم می‌کنند.

غضنفری تأکید کرد: انتظار و توقع این است که این عزیزان استان بوشهر که دو قرن سابقه روحیه استکبارستیزی و استعمارستیزی دارد و مطرح شدند شهید شاخص ملی سردار شهید مهدوی را به‌درستی در سطح کشور معرفی نمایند و از این پتانسیل قوی به نحو احسنت استفاده کنند.

وی اضافه کرد: با همکاری و تعامل همه ادارات و نهادهای شهرستان دشتی تاکنون برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهرستان در حال انجام است ولی این کافی نیست و باید بیشتر از این تلاش نماییم.

 

ارسال نظرات