یادواره 3شهید روستای کلات دشمن زیاری یاسوج با حضور فرمانده، مسئول حوزه نمایندگی ناحیه عشایری و فرمانده حوزه امام سجاد(ع) و بسیجیان این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۴۰۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
یادواره 3شهید روستای کلات دشمن زیاری یاسوج با حضور فرماندهی و مسئول حوزه نمایندگی ناحیه عشایری و فرمانده حوزه امام سجاد(ع) و بسیجیان این حوزه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم "ستوده نیا" فرمانده بسیج عشایری استان ضمن عرض خیر مقدم به تمام شرکت کنندگان، افزود: یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این یادواره شهدا نیست بلکه راهواره شهدا است.

در ادامه این مراسم "عدالتمند" از بسیجیان هشت سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تصریح کرد: شهدا جایگاه بسیار بالایی در پیش پروردگار یکتا دارند و کسانیکه در جایگاه شهید و شهادت قرار دارند باید قدر این ارزش را بدانند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا به هیچ چیز نیاز ندارند بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند و شاهد و ناظر اعمال و رفتار ما هستند.

عدالتمند افزود: هر ملتی و قومی که بخواهد روحیه طروات و شادابی و نشاط را داشته باشد نیازمند پیروی از زندگی و مکتب این شهداست و ما باید از شهداء یاد بگیریم و جا پای این شهداء بگذاریم و آنها در تاریخ ماندند و نورافکن تاریخ شدند و اگر امروزه در جامعه شهدا الگو شده اند فقط و فقط از روحیه ولایتمداری آنها بوده است.

یادآور می شود، در پایان با اهداء لوح سپاس از سه خانواده معظم شهید روستای کلات دشمن زیاری تقدیر شد.

ارسال نظرات