شهردار یاسوج گفت: غسالخانه و سردخانه شهر، راه‌اندازی بازارچه ماهی و میگو در خیابان شهید قرنی و ساختمان جدید آتش نشانی مرکز استان سه پروژه مهم شهرداری یاسوج در هفته دولت امسال است.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۹۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
محمدعلی جاوید عصر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز خبرنگار وگرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهارکرد: جامعه بدون رسانه نمی تواند توسعه ی رو به جلوی داشته باشند.

وی عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی را مدیون رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و افزود: امروز رسانه به عنوان ظرفیت بالقوه در توسعه و امنیت ملی نقش بسزایی را ایفا خواهند کرد.

هنوز در برخی رشته ها عقبیم

شهردار یاسوج به برخی عقب ماندگی های تاریخی استان در گذر تاریخ اشاره کرد و گفت: هرچند که باران رحمت نعمات انقلاب بر تن این استان و شهر یاسوج باریده است اما هنوز عقب ماندگی های هم در بحث عمرانی و هم در بحث فرهنگی داریم.

رضایت داریم

جاوید به عملکرد دوساله شهرداری یاسوج در ساماندهی برخی از مشکلات مردم اشاره کرد وگفت: خدمات خوبی در دو سال اخیر مدیریت جدید صورت گرفته، که می توان نقطه پرتاب خوبی برای آینده گان باشد.

وی به هفته دولت و ارائه خدمات شهرداری یاسوج در این هفته اشاره کرد وگفت: یکی از کارهای مهمی که در هفته دولت شهرداری یاسوج انجام خواهد، تعریض خیابان جمهوری یاسوج است.

طلسم ترافیک پایتخت طبیعت شکست

شهردار یاسوج تصریح کرد:با تعریض این خیابان تحول عظیمی در شهر یاسوج ایجاد و بار ترافیکی که در این خیابان بود، برطرف خواهد شد.

جاوید با بیان اینکه سال‌ها به دلیل معارضات اجتماعی کار تعریض این خیابان مانده بود، بیان کرد: تمام ساختمان‌هایی که در مسیر تعریض خیابان جمهوری بود از مردم از محل درآمدهای شهرداری خریداری شد و دولت در این زمینه هیچ کمکی نکرد.

افتتاح از سه پروژه عمرانی شهرداری یاسوج در هفته دولت

وی با اشاره به  این موضوع که در هفته دولت سه پروژه‌ مهم شهردار یاسوج نیز افتتاح خواهد شد، بیان کرد: افتتاح غسالخانه شهر، راه‌اندازی بازارچه ماهی و میگو در خیابان شهید قرنی و افتتاح ساختمان جدید آتش نشانی مرکز استان از این سه پروژه خواهد بود.

 

شهردار یاسوج به احداث سردخانه آرامستان مرکزی شهر باسوج اشاره داشت و افزود:  سردخانه و غسالخانه شهر یاسوج از محل اعتبارات تملک‌دارایی و سرمایه‌ای با اعتباریافزون بر سه میلیارد ریال و در یک مکان مناسب در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

ساماندهی می شوند

جاوید به تکمیل بازیارچه ماهی در خیابان شهید قرنی شهر یاسوح اشاره داشت و گفت: بازارچه ماهی و میگو شهر با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و با زیربنای هزار و ۴۰۰ مترمربع احداث شده که با راه‌اندازی این بازارچه ماهی‌فروشان شهر یاسوج ساماندهی و تا حدودی مشکلات بهداشتی در این زمینه برطرف می‌شود و یک فضای رقابتی در بین این صنف ایجاد خواهد شد.

وی افتتاح ساختمان آتش نشانی مرکز استانی سومین پروژه افتتاحی این هفته دانست و افزود:  ساختمان جدید و مرکزی شهر  یاسوج با اعتباری افزون بر شش میلیارد ریال در بلوار چمران احداث شده که ساختمانی در خور شأن این مرکز استان بوده که می تواند تا 20سال آینده این شهر را جواب دهد.

احداث ساختمان فرهنگسرای یاسوج در اینده نزدیک

شهردار یاسوج یکی از دغدغه های مهم مردم و رسانه ها را توسعه کارهای فرهنگی دانست و بیان کرد: در همین زمینه احداث ساختمان شماره یک فرهنگسرای شهرداری یاسوج را در ترمینال قدیم یاسوج واقع در ورودی شهر را در دستور کار قرار داده ایم.

در پایان این مراسم به رسم یاد بود و به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از اصحاب رسانه استان تقدیرشد.

ارسال نظرات