خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور:

هر واحد صنفی یک سنگر جنگ اقتصادی است

جانشین سازمان بسیج اصناف کشوربیان داشت: هر واحد صنفی در کسبه و بازار یک سنگر جنگ اقتصادی است که می تواند نقشی مهم در برابر جنگ اقتصادی نابرابر با دشمن و در مقابله با تحریم ها داشته باشد .
کد خبر: ۸۵۵۶۳۸۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز، غلامرضا حسن پور جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در همایش گرامیداشت شهدای اصناف شهرستان البرز که با حضور پرشور بازاریان و اصناف برگزار شد، اظهار داشت: اتحادیه‌های صنفی، بازاریان و کسبه می‌توانند با حمایت ازتولید داخلی از طریق فروش تولیدات داخل به کمک اقتصاد کشور بیایند.  

                    هر واحد صنفی یک سنگر جنگ اقتصادی است

حسن پور تاکید کرد: فضیلت شهادت نعمت بزرگی بود که به حق نصیب بازاریان و کاسبان معتمد و مومنی شد که از ابتدای انقلاب از هیچ تلاشی برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی در برابر دشمنان دریغ نکردند و همواره در کنار نظام برای ارتقای اقتصاد و وضعیت اقتصادی جامعه تلاش کردند.

هر واحد صنفی یک سنگر جنگ اقتصادی است

وی تاکید کرد: بازاریان واصناف همواره پشتیبان انقلاب و اسلام بوده‌اند و با دشمنان مقابله کرده و در زمان فتنه 88 نیز در مقابل فتنه گران ایستادند و از نهضت و نظام اسلامی دفاع کردند .

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور گفت: ما امروز توانستیم ابرقدرت‌های دنیا را به زانو بکشانیم و آنها را به پای میز مذاکره بنشانیم و دشمنان ما اذعان کردند روز توافق روز تاریخی در قرن اخیر بود و این در حالی بود که در گذشته همین کشورها جمهوری اسلامی را به عنوان تروریست معرفی می کردند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان امروز بسیار ذلیل می‌باشند و تا نابودی دشمنان انقلاب چند قدمی بیشتر نمانده است و ما همواره در تلاش هستیم تا قدم‌های بزرگی برای پیشرفت اقتصاد کشور برداریم واز تمامی کسبه و بازاریانی که دراین راستا قدم برمی‌دارند حمایت خواهیم کرد.

       هر واحد صنفی یک سنگر جنگ اقتصادی است

حسن پور تصریح کرد: بازاریان و کسبه و تجار جزء اولین اقشاری بودند که به ندای امام راحل لبیک گفته و در جبهه ها حضور یافتند و جانانه از انقلاب و نظام اسلامی  دفاع کردند و پای اهداف و آرمان‌های انقلاب ایستادند و امروز ما شاهد این هستیم که بیش  از 500 شهید که توسط منافقین ترور و به شهادت رسیدند از بازاریان و کسبه بوده‌اند.                   

وی در پایان گفت: تلاش ما این است تا با حمایت بیشتر ازتولیدات داخلی و عدم فروش و خرید کالاهای خارجی بتوانیم موجب رونق اشتغال و صنعت کسب و کار درکشور شویم .

                                           

3002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها