صحنه‌های جنگ روح انسان را متعالی می‌ساخت و سرشت آدمی را جلا می‌بخشید.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۸۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
حجت‌الاسلام حسین عسگری، آزاده دفاع مقدس گفت: ایمان به خدا سرچشمه مقاومت است و انسان با استفاده از ابزار مقاومت در مسیر حق گام برمی‌دارد و صراط مستقیم را انتخاب می‌کند.

وی ادامه داد: انجام وظیفه و آبرو داری در راه پیروزی زمانی ارزشمند است که  با اخلاص همراه شود، رزمندگان و آزادگان در زمان دفاع مقدس قبل از رزم مخلص بودند به طوری که به جای اینکه مصدوم شدن در برابر دشمن  را شکست تلقی کنند شکست واقعی را در انجام گناه  و از دست دادن سرمایه دین می‌دانستند. صحنه‌های جنگ روح انسان را متعالی می‌ساخت و سرشت آدمی را جلا می‌بخشید.

عسگری با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک اتفاق نبود، تأکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک زلزله سیاسی بود که کاخ ستمگری را ویران کرد و حاوی پیام و ماهیت فرهنگی بود که این پیام در مسیر دین قرار دارد و باورها و اندیشه‌های اسلامی را با خود همراه کرده است و این پیروزی بزرگ به برکت نظام و انقلاب است.

وی بیان کرد: در زمان انقلاب دولت ایران بر اساس شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» به دخالت دشمنان دست رد زد، امام راحل با اراده‌ آهنین خود جنگ را هدایت می‌کرد و با وجد دشمنان بسیار توانست تمام غبارهای اسلام را محو سازد و دین باوری را در بین مردم گسترش دهد.

این آزاده دفاع مقدس به تفکر انقلابی بر مبنای دین و معنویت به عنوان دستاوری از انقلاب تأکید کرد و ادامه داد:  تلفیق نقش رهبری با جامعه‌ اسلامی در جهان و بهره‌مندی از ولایت فقیه در برابر مسأله‌ طاغوت و احیای گرایش به معنویت در بین مسلمانان از دیگر دستاورد‌های انقلاب است، بیداری اسلامی در کشورهایی مانند مصر و تونس به برکت انقلاب اسلامی است.

عسگری در پایان عنوان کرد: زمانی که همه‌ اسلحه‌ها از بُرندگی باز می‌مانند ، دین است که به عنوان اسلحه‌ معنویت جایگاه خود را نشان می‌دهد. این انقلاب با نثار خون شهیدان به دست آمده و باید به برکت دین نگهداری و حفظ شود چرا که ما در مقابل خون شهدا مسئولیم.


ارسال نظرات