به مناسبت دهه کرامت صورت می‌گیرد:
خادمان آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به مناسبت دهه کرامت به ۷ شهرستان یزد سفر کرده و در برنامه‌های این ایام شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۷۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمدابراهیم رضایی اظهار داشت: خادمان حرم رضوی به مناسبت دهه کرامت در 7 شهرستان استان یزد حضور می‌یابند.

مسئول تشریفات و برنامه‌ریزی کاروان خدام رضوی در استان یزد با اشاره به حضور 4 روزه خادمان امام رضا(ع) در یزد گفت: این سفر به منظور نشر فرهنگ رضوی و ایجاد انسجام بین شیعیان، در استان یزد همزمان با 256 شهر کشور برنامه‌ریزی شد.

رضایی شرکت در 15 جشن زیرآسمان خورشید در استان یزد، دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران، تجلیل از خانواده‌های پرجمعیت استان، تجلیل از زوج‌هایی که با کمترین هزینه ازدواج کرده‌اند، شرکت در همایش خانواده‌های آزاده استان یزد، شرکت در جشن گلریزان که به منظور حمایت از بیماران ام‌اس برگزار می‌شود، دیدار با طلاب و حضور در 20 مسجد استان را، از جمله برنامه‌های خادمان حرم امام رضا(ع) در استان یزد عنوان کرد.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ اسلام به ویژه مذهب تشیع در دهه امامت و ولایت، بین جوانان جهان گفت: خدام رضوی در دهه کرامت به منظور ترویج فرهنگ رضوی، ایجاد اتحاد و همبستگی بین مذهب تشیع ومعرفی چهره کریمه اسلام به 22کشورجهان سفر می‌کنند.

به گزارش بسیج، اهداء حلقه‌های گل توسط خادمان حرم سید محمد جعفر یزد به خدام رضوی، توزیع نمک متبرک آستان قدس رضوی، گلاباران خادمان رضوی توسط اقشار مختلف مردم شهر یزد، قرائت دکلمه خوش آمد توسط دانش آموزان یزدی و مولودی خوانی توسط خادمان حرم امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های جانبی مراسم استقبال از کاروان خدام رضوی در یزد بود.

 

ارسال نظرات