معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

اعزام بیش از۶۰۰ دانش آموز بسیجی سیستان و بلوچستانی در طرح های اردویی تابستان ۹۴

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت :در طرح اردویی تابستان 94 تا کنون بیش از 667 نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر وبرادر استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند
کد خبر: ۸۵۵۶۳۷۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

سعیده سرگلزایی مقدم با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت :هرساله با همکاری بنیاد علوی تعدادی از دانش آموزان استان به اردو اعزام می شوند که در سال گذشته ۳۰۰ نفر اعزام شدند و امسال ۵۱۸ نفر سهمیه این اردو می باشد.

وی با بیان اینکه اردو های بنیاد علوی از نیمه اول مردادماه آغاز و تا نیمه دوم شهریورماه ادامه دارد افزود : ۴۷۶ دانش آموز دختر و پسر در مقطع اول و دوم به اردو گاه ورزشی امام در لواسانات تهران از طرف بنیاد علوی تاکنون اعزام شدند.

سرگلزایی ادامه داد :بیش از ۴۰ نفر دانش آموز دختر در اردوی دانش آموزی به مناطق مرزی به مقصد نیشابور از مناطق مرزی استان نیز اعزام شدند.

وی افزود :همچنین تعداد ۷۵ نفر دانش آموز دختر متوسطه دوم  به اردوهای زائران رضوی با هماهنگی کمیته امداد و ۸۰ نفر دانش آموز پسر با همکاری دفتر امور اهل سنت به مشهد مقدس نیز اعزام شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت :همچنین ۳۶ نفر از شوراهای برتر دانش آموزی دختر و پسر متوسطه دوم به اردوگاه رامسر در نیمه اول شهریور اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات