صفار هرندی مطرح کرد

ارزان شدن نرخ فحاشی به بسیجیان در دولت اصلاحات

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: در زمان دولت اصلاحات نرخ فحاشی به بسیجیان ارزان شد بطوریکه شعار "توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد " زائیده آن زمان است.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۴۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، صفار هرندی در یادوراه 150 شهید پایگاه مسجد نبی اکرم (ص) شهرستان نیشابور که به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد گفت: در زمان دولت اصلاحات نرخ فحاشی به بسیجیان ارزان شد بطوریکه  شعار "توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد " زائیده آن زمان است.

وی ادامه داد: این درحالی بود که رئیس جمهور وقت زمانی که می خواست به دانشگاهی برود ابتدا با دفتر بسیج دانشجویی تماس می گرفت و درخواست می کرد صندلی های جلو را بچه بسیجی ها پر کنند چرا که اعتمادی به هوادارن نیست.

وی به صدور آرمان ها و تفکرات حضرت امام (ره) به سایر جوامع اشاره کرد و اظهار داشت: امام (ره) امروز تبدیل شده است به قطب آمال و آرزوهای آزادگان عالم؛ ایشان چنان عزیزند که کشورهای دیگر با فاصله کیلومترها از ایران، اسم فرزندانشان را اسم کامل امام (ره) یعنی "روح اله موسوی الخمینی" می گذارند.

عضو تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: هنر امام(ره) در انقلاب این بود که جانهای مرده را با دم مسیحایی خود تبدیل به موجودات آگاه که به خداوند و اولیای خداوند عشق می ورزیدند تبدیل کرد.کسانی که حاضر بودند برای منویات آن مرد جانشان را فدا کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: ارگانهای مختلف برای تعظیم از شهدا ازهم سبقت می گیرند مادامی که این وضعیت راداریم این مملکت آسیب نا پذیر است.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه گفت: شهری که 2300 شهید دارد یعنی تعداد زیادی رزمنده هستندکه حاضر بودن جانشان را فدا کنند اما به شهادت نرسیدند.

صفار هرندی بابیان خاطری از سفرهای استانی دوران وزارت خود به شهرستان نیشابور گفت:شبی برای اقامه نماز به مسجد جامع نیشابور رفتم جمعیت زیادی درنماز بودند پرسیدم شخصیتی آمده است ؟مسئولین محلی اون وقت گفتند نه این جمعیت همیشگی نمازاست ومن دوباره پرسیدم شاید مساجد اطراف به خاطر وجود مسجد جامع نمازجماعت ندارندکه دوباره جواب دادند نه تمام مساجد شهر به همین گونه است .

صفارهرندی ادامه داد:گوارای شما باد این اتحاد ویکپارچگی رمز موفقیت همین است امام (ره) می فرمودند "مساجد را آباد کنید صفوف نمازجماعت را فشرده تر کنید تا انقلاب شما بیمه شود."


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار