خبرهای داغ:
همايش كارآفريني و اشتغالزایی در همدان به همت سپاه ناحيه همدان و با همکاری شركت بين‌المللي نگار نصر همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۴۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از همدان، همايش كارآفريني و اشتغالزايي به همت سپاه ناحيه همدان و با همکاری شركت بين المللي نگار نصر همدان در محل كانون بسيج جوانان مهديه برگزار شد.

اكبر يونسي دبير این همايش هدف از برگزاری این مراسم را تبيين كارآفريني و اشتغالزايي و بيان عوامل توفيق شغلي عنوان كرد و افزود: اين همايش در پي ايجاد این بستر با معرفي كارآفرينان نمونه، شناسايي، سازماندهي و استفاده حداكثري از توان بالقوه كارآفرينان بسيجي در عرصه‌هاي توليد و اشتغال است.

یکی از اساتيد دانشگاه نیز در ادامه با توضيح در خصوص كارآفريني و نحوه اشتغال پايدار و سودمند به بحث بازاريابي اشاره كرد و گفت: بازاريابي امروز قبل از توليد محصول يكي از عوامل مهم در مباحث كلان اقتصادي است.

علي مولا بیان داشت: هر توليدكننده و حتي خدمات‌گری بايد قبل از توليد و ارائه خدمت، نسبت به بررسي جامعه هدف خود اقدام کرده و ذائقه ها و سلايق آنها را براي يك كار موفق در نظر بگيرد.

وي به علل موفقيت برخي از برندهای موفق بين المللي اشاره كرد و افزود: شاخص‌هایی همچون استاندارد، داشتن اطلاعاتي از مشتري، نظارت مستمر بر روي كار، نظافت، تبليغات درست و هدفمند و قیمت مناسب مي‌تواند به برتري و موفقیت هر كار اقتصادي منجر شود.

در پايان اين همايش مهندس اصليان از شركت نگار نصر در رابطه با معرفي برنامه‌هاي شركت به ارائه توضيحاتي پرداخت و به ابهامات و سوالات شركت كنندگان در رابطه با اخذ تسهيلات مالي براي كارهاي اقتصادي پاسخ داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات