پيام استاندار يزد به آزادگان میهن اسلامی؛

لحظه لحظه تحمل و صبوری آزادگان بیت الغزل شیدایی است

سيد محمد مير محمدي استاندار يزد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي پيامي صادر نمود.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۲۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سيد محمد مير محمدي در اين پيام سرافرازي ايران اسلامي در صحنه هاي بين المللي را حاصل ايستادگي آزادگان سرافراز دانسته است.

متن كامل پيام استاندار يزد به شرح ذيل مي باشد:

روز وصل دوست داران ياد باد         ياد باد آن روزگاران ياد باد

بيست و ششم مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي است. خجسته روزي كه در سال 1369 طنين شادي و طرب مردم به آسمان رسيد و موج هاي نشاط و مسرت و سرود ظفر و پيروزي در جاي جاي خاك لاله گون وطن منتشر گشت، ايران چراغاني شد و معبرها با گل و گلاب معطر و مزين گرديد، دستها به شكرانه اين نعمت به آسمان برخاست و دلها، خداي پيروزي بخش را به نيايش نشست. اشكهاي شوق در چشم هاي مشتاق حلقه زد و حلقه هاي وصل تماشايي ترين منظره ها گرديد.

بي ترديد براي ما تاب بيان عظمت كار اين مردان خدايي نيست و بيان ما در وصف آزادگاني كه مقاومتشان دنيا را به شگفتي وا داشت نارساست و ما را توان وصف شهيدان و شاهدان نيست تنها مي‌دانيم كه لحظه لحظه تحمل و صبوري آنان بيت الغزل شيدايي وآزادگي است و گلواژه هاي زرين كتاب افتخار و شرف.

اگر امروز در صحنه هاي بين المللي سرافرازيم و اگر موج بيداري اسلامي مرزها را درمي نوردد و اگر دشمن از روبرو شدن با ما در هراس است به پاس ايستادگي اين سروهاي سربه فلك كشيده عرصه آزادي است و به يمن خون شهيدان و صبوري مادران و پدران هجران كشيده است و بي شك پيشرفت و ترقي و عظمت ايران اسلامي تا هميشه مديون اين عزيزان خواهد بود.

اينجانب اين روز تاريخي و ماندگار را به مردم قهرمان و هميشه در صحنه ايران اسلامي بويژه مردم دارالعباده، بخصوص به خانواده هاي معظم آزادگان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس تبريك و تهنيت عرض مي كنم و سلامتي و سربلندي روزافزون آنان را از خداوند منان آرزومندم.

برماست كه خاطره اين ايام خدايي را گرامي بداريم و ميثاق خود را در ادامه راه امام و رهبري معظم انقلاب اسلامي و پاسداري از ارزش هاي الهي و حمايت از دولت تدبير و اميد بويژه در سالي كه سال همدلي و همزباني است تحكيم بخشيم.

منبع: اداره كل روابط عمومي استانداري يزد

ارسال نظرات
آخرین اخبار