خبرهای داغ:
سرپرست تیم کوهنوردی حوزه خادم‌پر همدان خبر داد

صعود تیم کوهنوردی حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان به قله دماوند +تصاویر

سرپرست تیم کوهنوردی حوزه خادم‌پر همدان صعود تیم کوهنوردی حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان به قله دماوند خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۹۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

باقر امیدی‌مرام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) تیم کوهنوردی حوزه مقاومت موفق به فتح قله 5 هزار و 671 متری دماوند شد.

وی با بیان اینکه این گروه متشکل از پنج نفر از بسیجیان پایگاه‌های تابعه حوزه خادم‌پر است، گفت: در این سفر که از مسیر شمال غربی برای فتح قله انتخاب شده بود، صعود به قله 14 ساعت به طول انجامید.

سرپرست تیم کوهنوردی حوزه خادم‌پر همدان اضافه کرد: در راستای ایجاد آمادگی لازم برای گروه کوهنوردی برنامه‌های هفتگی و ماهانه فتح قله الوند و یخچال و کلاغ لان در دستور کار قرار گرفته بود تا تیم در کوتاه‌ترین زمان آمادگی لازم را برای صعود به قله دماوند پیدا کند.

وی با اشاره به مزایای ورزش کوهنوردی ادامه داد: با توجه به اینکه کوهنوردی در طبیعت انجام می‌شود و با سکوت حکمفرما بر کوهستان یکی از بهترین مکان‌ها برای نزدیکی انسان به خداوند به شمار می‌رود که انسان معنویت را در خود پرورش دهد و به کمال برسد.

امیدی‌مرام ابراز داشت: تمام افراد گروه کوهنوردی حوزه، سرگروه حلقه صالحین هستند که این امر در معنوی کردن این فتح و صعود به قله نقش مهمی داشت.

وی بیان داشت: با توجه به آمادگی، انسجام و همدلی بین اعضای گروه و حمایت حوزه مقاومت و سپاه ناحیه همدان صعود به قله اورست و آرارات نیز در برنامه است که اجرایی می‌شود.

سرپرست تیم کوهنوردی حوزه خادم‌پر همدان در پایان از زحمات فرماندهی حوزه مقاومت و مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار