به همت بسیجیان روستای قلعه نو حاج موسی یادواره شهدای این روستا با حضور گرم مردم و مسئولین برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۸۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

یادواره شهید سید غباس سید حلاج

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج ؛  به منظور پاسداشت یاد و خاطره بسیجیانی که هشت سال در جبهه حق علیه باطل پیکار کردند  مراسمی با عنوان یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس روستای قلعه نو حاج موسی با محوریت شهید سید عباس سید حلاج  برگزار گردید . 

در این مراسم که مزین به قدوم چند تن از خانواده های شهدا نورانی شده بود با حضور 350 نفر از بسیجیان برگزار شد 

حجت اسلام حلوائیان با اشاره به زمان ورود حضرت امام(ره) تا یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۵۷  گفت:تاریخ و نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری ایشان به نقطه اوج خود رسید و مبارزات مردم به ثمر نشست و پادشاهی ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ریشه کن و جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

 وی اصلی ‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی را حرکت بر مبنای مردم برشمرد و گفت: عامل اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی مردم بودند و توانستند با وحدت و انسجام بیشتر حول محور ولایت انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و آن را از دست حاکم ظالم زمان نجات دهند.

حلوائیان با بیان اینکه انقلاب‌های دیگر جهان در فراز و نشیب‌ها دچار شکست می‌شوند افزود: انقلاب اسلامی ایران اکنون پس از گذشت ۳۶ سال با وجود ترفندها و توطئه ‌های فراوان هیچ صدمه‌ ای ندیده است که همان رنگ خدایی داشتن سبب مصون ماندن این انقلاب در برابر حیله‌های دشمنان شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری‌اسلامی برای اینکه مانع از رشد اسلام در دنیا شوند دست به هر اقدامی می‌زند که باید در این راستا هوشیار و آگاه باشیم تا با لطف الهی این توطئه‌ها را خنثی سازیم.یادواره شهید سید غباس سید حلاجیادواره شهید سید غباس سید حلاجیادواره شهید سید غباس سید حلاجیادواره شهید سید غباس سید حلاجیادواره شهید سید غباس سید حلاجیادواره شهید سید غباس سید حلاج

ارسال نظرات