دوره آموزشی کاربران سایت های صالحین و عملکردی شباب بسیج مساجد و محلات ولایت در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۷۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دوره آموزشی کاربران سایت های صالحین و عملکردی شباب بسیج مساجد و محلات ولایت در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

در این دوره آموزشی که اعضای فاوا و فرهنگی و تعلیم و تربیت پایگاه های مقاومت بسیج حضور داشتند در خصوص نحوه راه اندازی سایت های صالحین و شباب توسط علی عامری مسئولین سایت صالحین و شباب ناحیه توضیحاتی ارائه شد.


در حاشیه این جلسه مسئول سایت صالحین و شباب سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری این دوره های آموزشی گفت: با هماهنگی تعلیم و تربیت بسیج و فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود و همکاری کانون بسیج جوانان دوره های آموزشی توجیهی کاربران شباب و مدیران سایت های صالحین پایگاه های بسیج در سایت رایانه کانون جوانان بسیج برگزار می شود.

علی عامری افزود: در این دوره های آموزشی هر هفته حوزه های مختلف بسیج مساجد و محلات جامعه زنان و اقشار مختلف با حضور در این کلاس ها نسبت به اهمیت ایجاد سایت صالحین و شباب و همچنین نحوه راه اندازی و کار با آن آشنا و توجیه می شوند.

وی با اشاره به ابلاغ برنامه ای در ایجاد سایت های صالحین و راه اندازی سایت های عملکردی شباب گفت: سایت های صالحین برای حلقه های صالحین و در اینترنت طراحی و اجرا شده است و برای همه علاقمندان و به خصوص اعضا حلقه های صالحین برنامه ریزی و اجرا شده است و سایت های عملکردی شباب برای پایگاه های بسیج و تحت اینترانت بسیج طراحی و اجرا شده است.

عامری با بیان اینکه حضور در فضای مجازی امروز فرصتی برای بیان دیدگاه ها و تبادل اندیشه و آرا می باشد بیان کرد: بسیج که رسالت حفظ اهداف و ارزش های انقلاب را دارد امروز باید در عصر تکنولوژی و ارتباطات با حضور در فضای مجازی به رسالت خود در زمینه بسط و گسترش اهداف انقلاب و ارزش های اسلامی انسانی بپردازد و از این فرصت نهایت استفاده و بهره برداری را در نشر اسلام و افکار و اندیشه های آن ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها