خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان میامی گفت:دهه کرامت بهترين فرصت برای اشاعه فرهنگ رضوی است و می تواند به یک جریان فرهنگی دینی تبدیل شود.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۷۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، احمد قاضی با حضور در جمع اعضاء کانونهای فرهنگی و هنری شهرستان میامی در قالب طرح اوقات فراغت، به نقش کانون های فرهنگی درکاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: ۵۰درصد مخاطبان جامعه خانم ها هستند و حضور آنها در مراکزی چون این کانونها در توسعه وپیشرفت علمی، فرهنگی، هنری و ... هر شهر و روستا تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی فرهنگ را زیربنای توسعه دانست و گفت: دولت توان خود را برای فعالیتهای فرهنگی و خدمت به بانوان برای توسعه اجتماعی به کار گرفته است.

فرماندار شهرستان میامی همچنین ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) و آغاز برنامه های دهه کرامت، تصریح کرد: این دهه بهترين فرصت برای اشاعه فرهنگ رضوی است و می تواند به یک جریان فرهنگی دینی تبدیل شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر میامی نیز در این بازدید ضمن تأکید بر نقش قابل توجه بانوان در تعالی بخشی جامعه، گفت: کانونهای فرهنگی و هنری اگر ارتباط بیشتری با بانوان داشته باشند در برنامه های خود موفق تر خواهند بود.

محمدرضا بارانی افزود: کانونهای فرهنگی و هنری با برنامه ریزی های کاربردی می توانند نقش محوری در پیشبرد اهداف نظام داشته باشند.

رضا مهدیان مجری برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی نیز در ابتدای این دیدار، از فعالیت ۱۳ کانون فرهنگی و هنری درسطح شهرستان خبر داد و گفت: این کانونها با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به ویژه طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خدمات قابل توجهی را به جامعه ارائه می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها