فرمانده سپاه استان البرز در اختتامیه طرح ولایت دانش آموزی

طرح ولایت توانمند سازی دانش آموزان برای پذیرش مسئولیت است

سردار استاد حسینی گفت: طرح ولایت توانمند سازی دانش آموزان برای پذیرش مسئولیت است و در عرصه زندگی، مسائل اعتقادی و اخلاقی به دانش آموزان کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۵۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی در مراسم اختتامیه طرح ولایت دانش آموزی که با شرکت دانش آموزان ۵۰۰ دختر و ۵۰۰ پسر البرزی طی ۳ روز با هدف بصیرت افزایی، دشمن شناسی، جریان شناسی، آشنایی با شبهات و مهارت های حلقه داری، مشاوره تحصیلی، مدیریت ارتباطی و روان شناسی نوجوانان و جوانان در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد،اظهارداشت:امروز دختران مورد هجمه دشمنان قرار گرفته اند و دشمن در عرصه تهاجم فرهنگی برنامه های بسیاری برای این قشر از جامعه دارد.

طرح ولایت توانمند سازی دانش آموزان برای پذیرش مسئولیت است
وی با بیان اینکه یکی از هدف های طرح ولایت توانمند سازی دانش آموزان برای پذیرش مسئولیت است گفت:  توانمند سازی در طرح ولایت در عرصه زندگی، مسائل اعتقادی و اخلاقی به دانش آموزان کمک خواهد کرد،

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تصریح کرد: فرماندهان بسیج دانش آموزی در مدارس می توانند به عنوان الگوهایی برای دانش آموزان و جامعه نشان دهند که با وجود تبلیغات دشمن ما بر اعتقادات خود پایبندیم و ولایت را یاری می کنیم.

 سردار  استاد حسینی یادآورشد: بدبختی مردمان تاریخ از آنجا شروع شد که از ولایت تبعیت نداشتند، اگر جامعه ما با گذشت ۳۶ سال از انقلاب همچنان پرچم اسلام را استوار نگاه داشته است علت پیروی و تبعیت از ولایت فقیه بوده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرزخاطرنشان کرد: اگر دانش آموزان و ملت در راه ولایت عزمی راسخ نداشته باشند،  مسلما ولایت به تنهایی نمی تواند اقدامی انجام دهد.

 سردار  استاد حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد: ان شالله با تبعیت پذیری از ولایت فقیه (امام خامنه ای) تبعیت پذیری از امام زمان (عج) را یاد بگیریم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار