نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشاء بیداری در جهان است تصریح کرد: ایران پرچمدار ندای آزادی در جهان است.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۲۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، آیت‌الله قربانی پیش از ظهر امروز در دیدار با آزادگان و مسئولان بنیاد شهید استان که در بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد، ضمن تبریک ورود افتخارآمیز آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: انقلاب اسلامی بر اساس توحید، خداشناسی، نبوت، امامت و دنباله‌روی از ولی فقیه ایجاد شد و کسانی که به اسارت درآمدند، از آرمان ها دست نکشیدند.

وی تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، عده‌ای که از آزادی‌های بی‌بند و بار برخوردار نیستتد، از انقلاب احساس نارضایتی می‌کنند و این واماندگان فرهنگ طاغوت، اگر فضایی پیدا کنند به تبلیغات‌های ضدارزشی خود ادامه می‌دهند.

گفت: آزادگان  غیور ایران اسلامی همانگونه که در میدان نبرد دلاورانه جنگیدند و در زمان اسارت نیز صبر پیشه کردند امروز نیز با حضور در عرصه‌های مختلف از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و بعنوان سربازان ولایت در خدمت پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه آزادگان در دوران اسارت با مقاومت خود درخشیدند افزود: آزادگان سرافراز امروز همچنان در کشورمان نقش‌آفرین هستند.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف بلند باید مشکلات را تحمل کرد افزود: با خوش‌گذرانی نمی‌توان به اهداف بلند دست یافت و برای رسیدن به مقام علمی باید تحمل و صبر پیشه کرد چرا که بی‌رنج کنج میسر نمی‌شود.

وی با اشاره به شجاعت امام خمینی(ره) اظهار کرد: مهمترین آرمان امام راحل، همین شجاعت الهی است ایشان آزار و اذیت‌های روحی را تحمل کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: آزادگان با آرمان‌های خود سختی‌های غیرقابل گفتاری را تحمل کردند، امنیت و آسایش جامعه اسلامی مرهون استقامت و پایداری این عزیزان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشاء بیداری در جهان است تصریح کرد: ایران پرچمدار ندای آزادی در جهان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه، خاطره‌‌نویسی از دوران اسارت را یکی از اساسی‌ترین و مؤثرترین راه‌های ماندگاری و انتقال آن به نسل جدید عنوان کرد.

آیت‌الله قربانی خاطرنشان کرد: مسئولان باید در رابطه با آزادگان در عرضه اشتغال فرزندانشان و همچنین در عرضه مسکن، بهداشت و درمان و ... به وظایف خود عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه سعادت و رستگاری نظام و انقلاب ما در سایه توحید، نبوت و امامت رقم خواهد خورد، خاطرنشان کرد: خون ریخته شده هزاران شهید و ایستادگی و دفاع جانانه مردم از امام و اسلام حاصل شکل‌گیری این راه و حکومت الهی است.

 

ارسال نظرات