سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت سالروز ورود آزادگان غیور به میهن اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۵۶۱۸۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور،سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت سالروز ورود آزادگان غیور به میهن اسلامی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جمهورى اسلامى با داشتن ذخائر ارزشمندى چون آزادگانِ مقاوم، هرگز در برابر دشمن احساس ضعف نخواهد كرد. (امام خامنه‌ای مدظله العالی)

کاری که آزادگان عزیز ما، در برهه‌ای از تاریخ این مرز و بوم، انجام دادند و لحظات دشواری که در اسارت با تمام وجود خود لمس کردند، دلیل روشنی بر توانایی ملت ایران در مقابله با توطئه دشمنان است. این کار و وظیفه بزرگ، مقام این بزرگواران را در کنار شهدا و مأجور با ایشان قرار می‌دهد.

26 مرداد ماه، مصادف با بازگشت این غیور مردان و اسوه‌های صبر و استقامت، یادآور آن دلیرمردی‌ها و بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ای است که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان به شرف افتخار آزادگی نائل شدند. آن‌هایی که با رشادت و مقاومت خویش، جهان و جهانیان را مبهوت استقامت خود ساختند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان کفر و استکبار جهانی فرود آوردند. آنان که از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند و خانواده‌های معززشان نیز رنج فراق را ایثارگونه بر دوش کشیدند تا در چنین روزی انتظار به سر رسید و صبح وصال دمید.

امروز نیز در میان هجمه تمام قد دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دام ظله هستند و در تلاش برای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

آزادگان دلير، پس از گذشت سال‌ها از آن روز حماسی، تمامی توان و همت خويش را در راه خدمت به انقلاب اسلامی، سازندگی و توسعه كشور به كارگرفته و سمبل پايداری ايران اسلامی هستند.

در جنگ تحمیلی امروز نیز که همانا جنگ اقتصادی است و از سوی ظلم و استکبار جهانی به ما تحمیل شده، استفاده از ظرفیت و استعدادهای کم نظیر این عزیزان در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب ضرورتی است که توجه جدی‌تر به آن می‌تواند کشور را در عرصه‌های گوناگون به مرز خودکفایی نزدیکتر کند. ظرفیتی که می‌تواند ایران همیشه سربلند را بار دیگر از عرصه جنگ تحمیلی، پیروز و سربلند بیرون آورد؛ همچنان که اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون ایستادگی و از خودگذشتگی کسانی چون آزادگان غیور و خانواده‌های صبورشان می‌باشد.

سازمان بسیج کارگری کشور، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامی را به محضر مبارك رهبر معظم انقلاب و فرماندهی كل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزيز، آزادگان سلحشور و خانواده محترم آنان و ملت قدرشناس ايران اسلامی به ویژه قشر زحمتکش کارگری تبريك عرض نموده، سلامتی و توفيقات آنان را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات