در نشستی از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس شهرستان کامیاران تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۵۶۱۱۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسعود روحانی فرماندار شهرستان کامیاران درمراسم گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به مهین اسلامی، با تسلیت شهادت پنج تن از بسیجیان جان برکف سپاه کامیاران در هفته گذشته، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و اظهار داشت: جلسات تجلیل از آزادگان باید با حضور مردم برگزار شود تا با شنیدن خاطرات آنها بر مشقت‌ها و سختی‌های دوران اسارت آگاه و واقف شوند.

وی ضمن اشاره به مظلومیت‌های ایران از دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: هر دولت و نظامی برای تثبیت خود نیازمند زمان است اما دشمنان انقلاب اسلامی با دسیسه‌های مختلف خود از همان بدو شکل‌گیری نظام، مدام موجب به تأخیر افتادن این پروسه زمانی در ایران شدند.

روحانی ضمن اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در طول 36 سال گذشته، اضافه کرد: خوشبختانه همدلی و اتحاد مردم در کنار راهنمایی‌های هوشیارانه مقام معظم رهبری، علاوه بر خنثی‌سازی تمامی دسیسه‌ها موجب حل مشکلات شده و درخت نظام روز به روز محکمتر و پرشاخ و برگ‌تر شده است.

وی گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی بود که به جهانیان نشان داد ملت ایران تسلیم توپ، تانک و گلوله نخواهد شد که نمونه بارز این استقامت و پایمردی را می‌تواند در آمار بالای شهدای و جانبازان و آزادگان و ایثارگران به وضوح دید.

ویاجر و پاداش واقعی آزادگان، شهدا و جانبازان را معنوی دانست، اضافه کرد: تمامی اسرا تنها به عشق میهن، امام راحل و مقام معظم رهبری دوران اسارت را با سرافرازی سپری کردند و این دوران را طوری برای خود تعریف کرده‌ بودند که توانستند با وجود تمامی سختی‌ها و رنج‌ها و آزارها، به راحتی آن را سپری کنند.

فرماندار کامیاران در ادامه ضمن اشاره به تحریم‌های سخت و ناجوانمردانه در طول هشت سال گذشته بر ملت ایران، اضافه کرد: خوشبختانه در مذاکرات هسته‌ای با درایت دولت تدبیر و امید و گروه هسته‌ای، حقانیت ملت و نظام ایران برای جهانیان نمایان شد و موجب اعتراف ابرقدرت‌ها به ناتوانیشان در مقابل ایران شد.

به گفته روحانی، موفقیت تیم هسته‌ای که با مذاکرات و گفت‌وگو موفق به اثبات حقانیت ایران بعد از هشت سال تحریم‌های شکننده و سنگین در اذعان ملت‌های آزاده جهان شد، کمتر از زحمات و رشادت‌های آزادگان و شهدا نیست.

وی ضمن تأکید بر لزوم ارائه خدمات بیش از پیش به آزادگان، اضافه کرد: در سال مزین به شعار همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری، تلاش می‌کنیم در راستای منویات معظم‌له قدم برداشته و در راستای تحقق شعار امسال تلاش کنیم.

وی مجموعه آزادگان را ناظران فعالیت‌ها و اقدامات همه مسئولان دانست و افزود: آزادگان باید ناظران فعالیت مسئولان باشند تا همه در راستای اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی قدم بردارند.

روحانی ضمن بیان اینکه هیچ انسانی بدور از خطا و اشتباه نبوده، اما باید تلاش کنیم این اشتباهات از روی انگیزه خاصی نباشد، اضافه کرد: فعالیت و خدمت‌رسانی آزادگان به دوران دفاع مقدس نباید محدود شود و باید همه آنها در تمامی عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی و غیره حضور داشته و فعالیت‌های نمایانی داشته باشند.

ارسال نظرات