‌امام جمعه اردبیل نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: با حمایت آمریکا 35 کشور جدید در خاورمیانه با راه حل تجزیه در منطقه خاورمیانه در حال زایش است.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۷۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

 



‌خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله سید حسن عاملی‌ به سخنان رئیس ستاد ارتش آمریکا که گفته تجزیه تنها راه حل عراق است، تصریح کرد: این سخن دقیقا بیانگر مقصد بسیار شوم آمریکایی‌ها از تحرکات آنها در منطقه خاورمیانه است و دقیقا به خاطر رسیدن به این مقصد شوم می‌گویند ایران نباید در عراق و سوریه حضور داشته باشد و ایران باید سیاست منطقه‌ای خود را تغییر دهد.

امام جمعه اردبیل افزود: اگر حضور استشاری ایران در عراق و سوریه نبود این دو کشور قطعا تا به حال تجزیه شده بودند.

عاملی راهکار غرب برای تجزیه کشورها را بالابردن تلفات از طرفین درگیری و رضایت از سر ناچاری آنها به تجزیه عنوان کرد ادامه داد: همچنان که در سودان بعد از کشته شدن 2 میلیون نفر با سلاح‌های اسرائیلی آنها را به تجزیه سودان وادار کردند و فردای تجزیه سودان، اسرائیل در سودان جنوبی پایگاه نظامی برپا کرد.

وی با اشاره به انتقال ارمنی‌های سوریه به قره‌باغ اشغال شده که به معنی نقض حاکمیت و تمامیت ارضی آذربایجان است، ضرورت جدایی قره‌باغ از آذربایجان را از برنامه‌های قطعی آمریکا و اروپا دانست.

نماینده ولی فقیه در استان از وزیر دفاع آذربایجان که اخیرا در جمع سربازان جبهه قره‌باغ گفته ما فقط با تقویت اعتقادات معنوی و مذهبی قادر به باز پس‌گیری قره‌باغ هستیم تجلیل کرد و آن را بارقه امید برای برگرداندن قره‌باغ دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها