استاندار یزد با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در جامعه گفت: رسانه‌ها تلاش کنند تا اخلاق حسنه را در جامعه ترویج دهند.
کد خبر: ۸۵۵۵۹۹۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سیدمحمد میرمحمدی، یک‌شنبه شب در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در باغ صدری تفت با بیان اینکه کار خبرنگار فقط نگارش خبر نیست، اظهار داشت: خبرنگار علاوه بر نگارش خبر، خبر را پردازش کرده و به زیباترین شکل ممکن به مردم عرضه می‌کند.

وی عنوان کرد: مسئولیت خبرنگاری یک مسئولیت حزبی و گروهی نیست بلکه یک مسئولیت جمعی است و مسئولیت جمعی ایجاب می‌کند که همه مردم را مانند هم ببینیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: مسئولان نیز در این زمینه با خبرنگاران مشترک هستند و در تلاش جمعی که انجام می‌دهند باید همه مردم را به یک چشم ببینند و منافع آنها را جمعی بخواهند.

وی با تشریح برخی مشترکات خبرنگاران و مسئولان تصریح کرد: باید با افزایش همکاری فی‌ مابین، هم‌افزایی و عشق و علاقه بیشتر، فضای بهترین برای مردم در جامعه ایجاد کنیم و تلاش کنیم با بهبود فضا، انگیزه جوانان را برای زندگی بهتر ارتقا دهیم.

میرمحمدی همچنین از رسانه‌ها خواست تا با توجه به تاثیرگذاری که در جامعه دارند، اخلاق حسنه را در جامعه ترویج دهند و جامعه‌ای بسازند که هم دارای نظم و انضباط شایسته‌ای باشد و هم نوعی دوستی در آن تقویت شود و همه احساس کنند که اعضای یک پیکرند.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عده‌ای گمان می‌کنند نقش بانوان خبرنگار در عرصه اطلاع‌رسانی دیده نمی‌شود، تصریح کرد: به نظر می‌رسد هیچ محدودیتی برای موفقیت بانوان خبرنگار در جامعه نباشد ضمن اینکه بانوان خبرنگار موفق و فعالی در استان یزد داریم.

وی همچنین با اشاره به سختی مشاغل خبرنگاری عنوان کرد: خانواده‌های خبرنگاران در این زمینه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و در واقع خانواده یک خبرنگار، در کار و موفقیت او شریک هستند زیرا انجام همه کارهای خطیر و سنگین، نیاز به پشتیبان دارد.

این مراسم با حضور استاندار یزد و معاونان وی و جمعی از خبرنگاران مرکز استان یزد در باغ صدرای برگزار شد.

 

ارسال نظرات