امام جمعه موقت اهواز نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: در بحث توافقات هسته‌ای بهتر است دولت نقدپذیر باشد و باید تمام جوانب را در نظر گرفته و متن برجام را به خوبی بررسی کنیم.
کد خبر: ۸۵۵۵۹۹۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳



‌خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام احمدرضا حاجتی ‌تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از ابداعات بزرگ امام خمینی(ره) ابداع کلمه شیطان بزرگ برای آمریکا بوده و رمز سعادت کشور ایران شهیدانی چون تنگ سیری و شهدای 16 ساله‌ای هستند که جانانه مقاومت کردند.

‌وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به بحث مذاکرات و توافقات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: ایران ١٠ سال آینده به مراتب قوی‌تر و ثروتمندتر خواهد بود و امروز آمریکا چاره‌ای به جز توافق ندارد.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: از تیم مذاکره کننده هسته‌ای تشکر می‌کنیم ولی متن این توافقات باید از سوی نمایندگان مجلس با حساسیت تمام بررسی شود.

وی اضافه کرد: در مورد توافقات باید گفت که نه جام زهر خورده و نه موفقیتی که برای آن جشن بگیریم، را کسب کرده‌ایم بلکه می توان گفت اگر در توافق هسته‌ای چیزی حاصل شد، نه محصول مذاکرات، بلکه محصول مبارزات است!

حاجتی تصریح کرد: در این زمینه بهتر است دولت نقدپذیر باشد و باید تمام جوانب را در نظر گرفته و متن برجام را به خوبی بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا در مقابل ایران کم آورده و مجبور به انجام مذاکرات بود گفت: متأسفانه خودفروخته‌های داخلی به اوباما نامه نوشته و تقاضای بیشتر شدن تحریم‌ها را داشتند اما همه باید بدانند که در این مصاف جبهه حق به پیروزی رسیده و موفق خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها