امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه حزب‌الله لبنان به خار چشم آمریکا و صهیونیست‌ها تبدیل شده است، گفت: ملت مسلمان مقابل ظلم جهانی ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۵۵۹۸۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶



‌خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی ‌با اشاره به روز مقاومت اسلامی اظهار داشت: اگر مقاومت مردم کشورهای سوریه، یمن و لبنان وجود نداشت، امروز ایران محل جولان دشمنان شده بود.

وی با تأکید بر اینکه باید با هم‌دلی و وحدت از مبارزان اسلامی حمایت همه جانبه کنیم، افزود: دشمنان ایران اسلامی در اجرای توطئه‌های خود علیه این کشور ناکام بودند و به همین منظور امروز تغییر روش داده‌اند.

امام جمعه سمنان با اشاره اینکه مردم ایران باید نسبت به دسیسه‌های دشمنان هوشیار باشند، گفت: از مردادماه سال 32 تاکنون تمام دشمنی‌های آمریکا و انگلیس علیه ملت ایران مشاهده می‌شود و امروز آنها درصدد کشتن مسلمانان در منطقه خاورمیانه هستند.

شاهچراغی ادامه داد: امروز استکبار جهانی به دنبال تجزیه کشور عراق است که در این زمینه به اهداف خود دست پیدا نخواهد کرد؛ همچنین حزب‌الله لبنان نیز به خار چشم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تبدیل شده است؛ قطعاً مردم مسلمان منطقه مقابل ظلم جهانی با تمام قدرت ایستادگی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها