رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی بسیج استان آذربایجان غربی با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۸۵۵۵۹۵۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاري بسيج، حسین پورستار مسئول تربیت بدنی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج گفت: رقابت های تیروکمان قهرمانی بسیج استان آذبایجان غربی در دو بخش خواهران و برادران با حضور 14 تیم از استان و رقابت 53 نفر در دو بخش کامپوند و ریکرو برگزار شد.

پورستار با اشاره به اینکه این رقابت ها در دو رده نوجوانان و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: در کامپوند برادران که تنها رده نوجوانان برگزار شد، تیم ارومیه الف، ارومیه ب و میاندوآب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در بخش ریکرو برادران در بخش نوجوانان، تیم میاندوآب قهرمان شد، خوی به مقام دوم رسید و شاهین دژ سوم شد. در جوانان نیز در ریکرو برادران، عنوان قهرمانی به تیم ارومیه رسید و تیم پیرانشهر الف و پیرانشهر ب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

مسئول تربیت بدنی سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: در بخش بانوان نیز، در کامپوند که تنها در رده نوجوانان برگزار شد، تیم ارومیه به مقام قهرمانی رسید. در ریکرو در رده نوجوانان، تیم ارومیه قهرمان شد و تیم پیرانشهر و خوی مقام های دوم و سوم را کسب کردند. در رده جوانان نیز، تیم خواهران ارومیه اول شد، بوکان الف و بوکان ب هم در رده های بعدی قرار گرفتند.

ارسال نظرات