در راستای نظارت بر اردوی های آماده سازی تیم ها جهت اعزام به المپیک سیزم، جانشین تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح از اردوی تیم پنج گانه بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۵۵۹۴۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، مدیران سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در اولین مرحله نظارت بر اردوهای آماده سازی تیم های نظامیان ایران اعزامی به المیپک سیزم، دیروز در زیباکنار استان گیلان از اردوی تیم ملی پنج گانه نیروهای مسلح ایران بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت این تیم قرار گرفتند.

رشته پنج گانه دریایی که شامل شنای نجات غریق، شنای کاربردی، میدان موانع، آبی خاکی و ملوانی یکی از تیم هایی است که قرار است به مسابقات المپیک سیزم اعزام شود و تمرینات این تیم زیر نظر آقایان ملکی و تمجیدی در استان گیلان پیگیری می شود.

سردار اصغر آزوره جانشین تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در ابن باره گفت: این بازدید در جهت برای نظارت بر نحوه برگزاری اردو بود و مربیان و ملی پوشان از نحوه برگزاری اردو رضایت داشتند و در صحبت هایی که با آنها داشتیم اعلام کردند که یک سری تجهیزات مانند تفنگ های استاندارد لازم دارند که باید به روز شود و ما هم قول دادیم این مسئله را پیگیری کنیم.

سردار آزوره اظهار داشت: همچنین برای اینکه در فاصله باقی مانده تا شروع مسابقات،مقایسه ای بین وضعیت فعلی بچه ها و رکوردهایی که در این رشته در نیروهای مسلح جهان وجود دارد انجام شود، رکورگیری از ملی پوشان صورت گرفت. رشته پنج گانه جزو رشته هایی است که با توجه به مراحلی که دارد به مردان آهنین شهرت دارد، به همین خاطر انجام رکورد گیری در همه فاکتورهای آن ممکن نبود و در دو بخش ملوانی و عبور از موانع رکوردگیری شد که رکورد ملی پوشان نسبت به دو سال گذشته که به مسابقات جهانی برزیل اعزام شده بودند، پیشرفت خیلی خوبی داشت و امیدوار کننده بود.

وی با اشاره به این رکوردها افزود: رکوردی که ثبت شد با رکوردی که تیم های مطرح در مسابقات جهانی مدال گرفته اند یکی بود و این نشان می دهد که رشته پنج گانه  در حال حاضر از وضعیت خوبی برای اعزام به المپیک سیزم برخوردار است.

ارسال نظرات