خبرهای داغ:

اردوی جهادی دانشجویی در مناطق محروم آباده برگزار شد

اردوهای جهادی دانشجویی به‌منظور خدمت‌رسانی به مناطق محروم آباده به‌همت بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۹۲۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس میثم خداداد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آباده امروز، 24 مرداد در جمع خبرنگاران در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی دانشجویی این شهرستان گفت: دانشجویان جهادگر بسیجی آباده در قالب اردوهای جهادی در روستاهای محمدآباد، خسروشیرین و فتح آباد مستقر شدند و به خدمت‌رسانی پرداختند.

وی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی، عمرانی و ورزشی از جمله  زمینه فعالیت دانشجویان جهادگر بسیجی در مناطق محروم آباده برشمرد و افزود: ویزیت اهالی روستا توسط پزشک متخصص و دندانپزشک، واکسیناسیون طیور، بهداشت محیط، برگزاری کارگاه اعتیاد و کلاس‌های بهداشت فردی بخشی از فعالیت‌های دانشجویان بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آباده با بیان اینکه مراسم مذهبی، کلاس‌های مشاوره خانواده، جلسات سخنرانی با موضوع مهدویت و نمایش فیلم‌های خانوادگی و کودک در روستاهای هدف برگزار شد، اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، پیاده‌روی خانوادگی و برنامه‌های تفریحی از دیگر اقداماتی بود که گروه جهادی دانشجویی آباده در مناطق محروم این شهرستان انجام دادند.

خداداد تصریح کرد: بهسازی منازل خانواده‌های بی بضاعت، مدارس، مسجد، دیوارنویسی و رنگ‌آمیزی مدارس از جمله فعالیت‌های عمرانی دانشجویان جهادگر بسیجی آباده در روستاهای محروم محمدآباد، خسروشیرین و فتح آباد بود.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت دانشجویان نخبه در برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره تحصیلی نیز در دستور کار دانشجویان قرار داده شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آباده با بیان اینکه مراسم مناجات و کلاس‌های معرفت شناسی و دیدار با خانواده‌های شهدا نیز در روستاهای هدف برگزار کردیم، ادامه داد: جلسات حلقه‌های صالحین نیز به صورت مستمر در این روستاها برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها