خبرهای داغ:
همایش «میقات صالحین» با حرکت بسیجیان و حلقه‌های صالحین ۱۵ پایگاه حوزه مقاومت بسیج خاتم‌الانبیاء(ص) اقلید از مقابل این حوزه به سمت مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۹۱۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس از اقلید، حسن مهدوی، فرمانده حوزه مقامت بسیج خاتم‌الانبیا(ص) اقلید در حاشیه برگزاری همایش «میقات صالحین» در این شهرستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حلقه‌های صالحین، از کارهای بسیار خوب و برجسته‌ای است که گسترش کمی و کیفی آن باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: هدف از برگزاری حلقه‌های صالحین افزایش بصیرت و آگاهی بسیجیان نسبت به مسائل روز دنیا و برطرف کردن نقاط ضعف این حلقه‌ها است.

وی بیان کرد: هدف اصلی برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین آشنایی اقشار مختلف جامعه در هر رده سنی با اهمیت و ارزش ولایت‌فقیه در جامعه اسلامی و بیان آموزه‌های دینی است.

مهدوی عنوان کرد: همایش میقات صالحین با حرکت بسیجیان و حلقه‌های صالحین 15 پایگاه این حوزه از مقابل حوزه خاتم‌الانبیا به سمت مصلای نماز جمعه (حسینیه بازار) این شهر برگزار شد.
فرمانده حوزه بسیج خاتم‌الانبیا(ص) اقلید به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اشاره کرد و از اجرای طرح جوانه‌های صالحین و برنامه‌های متعدد این حوزه و برگزاری دوره‌های آموزش نظامی، کلاس‌های تربیتی، بصیرتی و معرفتی، دوره‌های علمی و پژوهشی، تئاتر، نقاشی، خطاطی، ورزشی و... در پایگاه‌های حوزه خاتم‌الانبیا خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون آمادگی جسمانی به‌منظور بررسی سلامت جسمی، روحی و آمادگی رزمی گردان‌های بیت‌المقدس در سالن ورزشی تختی این شهرستان با حضور 220 نفر گفت: تجلیل از حلقه‌های صالحین فعال پایگاه‌های امام حسین(ع) و شهدای باغ‌نو از طرف سازمان بسیج مستضعفین و برگزاری اردوهای فرهنگی زیارتی و تربیتی از دیگر عملکردهای حوزه خاتم‌الانبیای اقلید است.

فرمانده حوزه بسیج خاتم‌الانبیا(ص) اقلید در پایان سخنان خود با بیان اینکه بسیج نهادی مردمی و برخاسته از قلب مردم است خاطرنشان کرد: بسیج همپا و همراه با مردم غیور ایران اسلامی در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های ملی و مذهبی کشور و مقابله و مبارزه با هجمه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... می‌کوشد و رفاه مردم و امنیت جامعه هدف اصلی‌اش است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها