خبرهای داغ:
در جلسه‌ای محمد فلاح‌زاده به‌ عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۸۵۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس و بسیج دانشجویی، محمد فلاح‌زاده دانشجوی رشته مهندسی برق به‌ عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس در این جلسه با تأکید بر ترویج تفکر بسیجی و جهادی در جامعه گفت: بسیج دانشجویی از قداست و اهمیت زیادی برخوردار است.

علیرضا موغلی با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای قشر دانشجو و جوان ارزش ویژه‌ای قائل هستند، افزود: ما نیز تمام تلاش خود را برای موفقیت دانشجویان و بسیجیان به‌ کار می‌گیریم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی، این اردوها را نشانه‌ای از تفکر جهادی دانست و تصریح کرد: بسیج همیشه در صحنه بوده و در امتحانات و آزمایش‌ها سربلند و پیروز از میدان بیرون آمده است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام مهدی کاظمی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه فرهنگ بسیجی، فرهنگ ترویج احکام اسلامی است، بر ترویج نماز در دانشگاه تأکید کرد و گفت: یکی از فرهنگ‌های خوب، باارزش و شایسته بسیج ترویج نماز است.

در این جلسه از محمدعلی توکلیان مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علمی کاربردی شیراز و مهدی مسلمی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس تجلیل و محمد فلاح‌زاده دانشجوی رشته مهندسی برق به‌ عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

در این جلسه همچنین از علیرضا موغلی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس به دلیل همکاری در برگزاری یادواره سرداران و 380 شهید دانشجوی استان فارس تجلیل شد.

به گزارش فارس، مهدی مسلمی نیز پیش‌ از این به‌ عنوان جانشین دفتر مرکزی بسیج دانشجویی شهرستان شیراز منصوب شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها