خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت لارستان با بیان اینکه شکرانه نعمت مسئولیت ارتقاء کیفیت خدمت است، گفت: مردم عملکرد مسئولان را به‌پای نظام می‌نویسند و اگر خوب و عالی بود، مردم به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی خوش‌بین خواهند شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۸۲۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس از لارستان، حجت‌الاسلام‌ محمد رمضانی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات شهید امامی لار برگزار شد، طی سخنانی خطاب به مسئولان منطقه لارستان، اظهار داشت: زمانی که به ما مسئولیتی دادند، باید تواضع و خشوع به خرج دهیم و تکبر و غرور را از خود دور کرده و هنگامی که در حوزه اقتدار بودیم کریمانه عفو و بذل و بخشش کنیم و خدمت را بدون منت انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید مردم‌دار باشند، افزود: مردم اهل کرامت هستند به‌ویژه مردم ایران اسلامی و باید در مقابل همین ملت، متواضع باشیم.

امام‌جمعه موقت لارستان با بیان اینکه اگر پست و مقامی داریم طوری رفتار کنیم که مردم به خاطر شخصیت خودمان به ما احترام بگذارند نه به خاطر موقعیت شغلی، تصریح کرد: در محیط اداره نیز کارمند زیردست شما باید به خاطر قدرت منطق و نه به خاطر صدای بلندتان حرف شما را بپذیرند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مسئولان همیشه خداوند را شکرگذار باشند و شکرانه نعمت مسئولیت؛ ارتقاء کیفیت خدمت است، خاطرنشان کرد: باید عقلانیت را ارتقاء داد تا کیفیت خدمت بالا رود.

رمضانی خطاب به مدیران شهرستان لارستان، گفت: حاکمیت شما باید معطوف به عقلانیت و عدالت باشد تا موفق عمل کنید چراکه منشأ توفیقات بسیار، لطف خدا و استقبال مردم از شما خواهد بود.

امام‌جمعه موقت لارستان تصریح کرد: کسی که سمت مدیریتی در یک اداره دارد باید علم و مطالعه خود را ارتقاء دهد، به‌روز و اهل مطالعه باشد و اطلاعات خودش را بالا ببرد.

رمضانی با بیان اینکه علاوه بر علم و آگاهی، اخلاص در عمل نیز لازم است، یادآور شد: عاقل کسی است که عملش خالصانه باشد و کسی که عقل دارد باید نواقص و عیب‌های خود را در اعتماد، دین، اندیشه، اخلاق و آداب معاشرت بشمارد و در یادداشت خود بنویسد و در راستای آن بکوشد و مرتفع کند.

امام‌جمعه موقت لارستان ادامه داد: کارمندان نباید از بیت‌المال برای کارهای شخصی خود استفاده کنند و باید گرایش‌های مادی را کنار بگذارند و یک مدیر موفق ضروری‌ترین نیازش این است که مواظب قلب و دل خود باشد.

وی در پایان اظهار داشت: مردم عملکرد شما مسئولان را به‌پای نظام می‌نویسند و اگر خوب و عالی بود، مردم به اسلام عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی خوش‌بین خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها