خبرهای داغ:
دبیر طرح منزلت نماز سپاه ناحیه بوئین زهرا:
دبیر طرح منزلت نماز سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: نماز نهایت عبودیت بنده در برابر خالق و سرچشمه تمام خوبی هاست
کد خبر: ۸۵۵۵۸۱۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، جلسه طرح منزلت نماز سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با حضور اعضای این طرح در سالن جلسات سپاه ناحیه بوئین زهرا برگزار گردید.

ابراهیم ترکمند در ابتدای سخنان خود به نقش و  اهمیت نماز در زندگی انسان اشاره نمود و گفت: نماز الفبای زندگی است و مبنا و اساس زندگی و مکتب توحیدی بر مبنای نماز پایه گذاری شده است.
وی افزود: زندگی انسان باید در همه ابعاد رنگ و بوی توحیدی، عبادت و ذکر با خداوند بگیرد و نماز بهترین و برترین وسیله و رابط برای برقراری ارتباط و گفتگوی با خداوند متعال است.

دبیر طرح منزلت نماز سپاه ناحیه بوئین زهرا با بیان اینکه توجه و اهمیت ویژه به نماز برکات زیادی در زندگی انسان به همراه دارد ابراز داشت: هر چه ما بیشتر به نماز، مخصوصاً نماز اول وقت و نماز جماعت بیشتر اهمیت بدهیم به همان مقدار نیز خداوند توجه خود را مشمول حال ما می کند و در همه مراحل زندگی یار و یاور و مددکار ما خواهد بود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در بخش دیگری از سخنان خود نماز را زیباترین جلوه نیایش با خداوند دانست و تاکید کرد: نماز سرچشمه خوبی ها، نشانه قدرت و پرچم اسلام و مظهر وارستگی انسان و از همه مهم تر زیباترین جلوه نیایش با خداوند است و این نیاش با تمام شرایط لازم به ویژه باید با حضور قلب، خضوع و خشوع در برابر خداوند باشد.


2001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها