خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بوئین زهرا:

شبکه های ماهواره ای، اندیشه جوانان اسلامی را هدف گرفته است

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: شبکه های ماهواره ای، اندیشه جوانان انقلاب اسلامی را هدف گرفته است.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۹۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، میثم محمدی در همایش بسیجیان حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج)، به اهمیت و جایگاه کار و جهاد در عرصه فضای مجازی پرداخت و گفت: کار و تکاپو در عرصه جنگ نرم و پیگیری امر نرم‌افزار طی سالیان اخیر، مورد اشاره و توجه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار داشته و ایشان همواره به حضور جوانان در این زمینه ها تاکید داشته اند.

وی با اشاره به شبیخون غول رسانه ای معاندان نظام اسلامی در فضای جهانی تصرح کرد: در حال حاضر 17هزار و 666 ماهواره در سطح جهانی فعال بوده و به انتشار و القای اطلاعات و مطالب مختلف می‌پردازند.

محمدی عنوان کرد: از 3000 هزار شبکه ماهواره ای، 380 شبکه موسیقی، 273 شبکه تبلیغ ادیان کاذب، 235 شبکه مبتذل و 74 شبکه مخصوص تبلیغات مد لباس و لوازم آرایشی است که هجمه‌های غیر قابل جبرانی را با نفوذ به مرز‌های دینی، اعتقادی و حتی سیاسی وارد کرده و افکار و اندیشه جوانان انقلاب اسلامی را هدف گرفته اند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بوئین زهرا به ضرورت مقابله با شبیخون‌های مداوم و افسار‌گسیخته رسانه‌های معاند ماهواره‌ اشاره کرد و ابراز داشت: باید توجه داشت که انسجام، برنامه‌ریزی و بصیرت دینی و انقلابی سهم به سزایی را خنثی سازی تبلیغات شوم دشمن دارد.

 


2001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها