به همت بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:
به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) جشن میلاد کریمه اهل بیت و روز دختر در پارک بانوان جهانشهر کرج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۸۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، شهین حاجی زاده مسئول بسیج جامعه زنان استان البرز در حاشیه مراسم ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز  دختر در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت :مراسم جشن کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در پارک بانوان جهانشهر برگزار شد.

وی در خصوص ارزش و جایگاه دختر در اسلام گفت : در آیات و روایات بسیاری به مقام و شان دختران در اسلام اشاره شده است که امام صادق (ع) نیز در حدیثی می فرماید: دختران حسنات هستند و پسران نعمت، خداوند بر حسنات پاداش می دهد و از نعمت ها پرسش می کند.

حاجی زاده در خصوص جزئیات این جشن عنوان کرد : در این مراسم تعداد شش غرفه سلامت، شادمانه، قرآن، تندرستی، انس با قرآن  و مهارت های زندگی بر پا شد که خدماتی همچون سنجش فشار خون، قندخون، قد و وزن ارائه گردید و آموزش قرآن، نقاشی، قصه خوانی، برگزاری مسابقات دارت، طناب زنی و طناب کشی نیز از دیگر برنامه های این روز بود که مورد استقبال بانوان استان البرز قرار گرفت.

وی افزود : در این مراسم مداح اهل بیت نیز به مولودی خوانی پرداخت.

مسئول بسیج جامعه زنان استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: این غرفه ها تا تاریخ 27 مرداد از ساعت 17 در پارک بانوان جهانشهر پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها