سرهنگ دوم پاسدار مجید احمد جعفری گفت: تبیین فلسفه عفاف و حجاب و ارتقای عزت نفس و هویت در دختران از اهداف اساسی نام‌گذاری دهه کرامت است، در واقع باید این دهه را فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن، ائمه اطهار(ع) و تبیین فرهنگ قرآنی دانست.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۸۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
وی گفت: تمام برنامه‌های دهه کرامت باید محتوا محور باشد تا زمینه عمل به معارف رضوی در مخاطبان فراهم شود در این دهه باید توجه ویژه‌ای به ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی به ویژه در میان دختران صورت گیرد.

فرمانده سپاه ساوه گفت: تبیین فلسفه عفاف و حجاب و ارتقای عزت نفس و هویت در دختران از اهداف اساسی نام‌گذاری این دهه است که باید در برنامه‌ها این مهم لحاظ شود در واقع باید این دهه را فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن، ائمه اطهار(ع) و تبیین فرهنگ قرآنی دانست.

احمد جعفری بیان داشت: توجه به اهل بیت(ع) و شناسایی شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های سنت و سیره ایشان از اهداف و اولویت‌های برنامه‌های دهه کرامت است همچنین با برپایی جشن‌ باید فرصت مناسبی برای ایجاد نشاط و شادی معنوی در میان زنان و دختران فراهم کرد.

فرمانده سپاه ساوه تصریح کرد: ترویج فرهنگ و ادبیات رضوی باعث نشر و تقویت مبانی تعمق و تفکر معنوی در جامعه ایران اسلامی می‌شود و با فضاسازی برگرفته از اصول و ارزش‌های اسلامی می‌توان از تهاجم فرهنگی دشمنان علیه دین جلوگیری کرد.

احمد جعفری در ادامه بر لزوم هم افزایی بصیرت فرهنگی و نشر بیداری اسلامی تأکید کرد و افزود: سپاه در راستای تکریم دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته که اهم آنها برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه در دریاچه تفریحی امام خمینی(ره) وتجلیل از دختران نمونه بسیجی، همایش‌های روشنگری در پایگاه‌های مقاومت، برگزاری مسابقات قرآنی در سطح حوزه‌های مقاومت، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم ساوه می‌باشد.

ارسال نظرات