فرمانده سپاه گلوگاه مطرح کرد

حضور پرشور مردم گلوگاه در استقبال از شهدا نشان از بصیرت مردم دارد

فرمانده سپاه گلوگاه از حضور بی نظیر مردم گلوگاه در مراسم استقبال از شهدا تقدیر کرد و گفت: حضور پرشور در استقبال از شهدا نشان از بصیرت مردم دارد.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۵۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹




خبرگزاری بسیج مازندران،به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه، سرهنگ پاسدار حسن حسنی  از حضور بی نظیر و حماسی مردم شهید پرور و ولایی شهرستان گلوگاه در مراسم استقبال از پیکر ۲۰ شهید غواص و خط شکن تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: حضور بی سابقه مردم ولایت مدار شهرستان گلوگاه نشان از بصیرت این مردم فهیم دارد و گلوگاهی ها بار دیگر به بدخواهان نظام ثابت کردند که همچنان استوار و سرافراز در مسیری امام خمینی(ره) ترسیم کرده حرکت می‌کنند و به تبعیت از ولایت فقیه و شهداء همچنان در مقابل مستکبران و استعمارگران و در راس آنها آمریکا و صهیونیست محکم و استوار ایستاده‌اند و زیر بار ذلت نمی‌روند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه مطرح کرد: بی شک رمز ماندگاری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش در استقامت آنان در برابرکفر و ظلم و دوری جستن از مماشات و معامله با دشمن بوده و امروز نیز شهدا با حضور خود با فریادی بلند که تا بلندای جهان می رسد اعلام کردند که همچنان ایستاده اند و ما نیز بایـــــــــــد درمسیر آرمان‌های شهدا و حرکت کنیم.

حسنی گفت: این ملت آمده‌اند بگویند ما هنوز آمریکا رابه عنوان سرکرده استکبـــــار و رژیم جنایتکار می‌دانیم و هنوز هم برای اسرائیل مشروعیت قائل نیستیم و ما سربازان کوچک مردم تا آخر در این مسیر خواهیم ایستاد حتی اگر پایان این راه به شهادت باشد که ما از آن استقبال می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها