آنچه در برنامه اشراف مورد توجه بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران قرارگرفت، اهمیت و الویت همخوانی و تطبیق گزارش بر اساس صداقت و صحت عملکرد بود.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۵۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۵




خبرگزاری بسیج مازندران، فاطمه عاطفی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران در تبیین علل موفقیت این سازمان در جشنواره مالک اشترسپاه کربلا با بیان موضوع یاد شده گفت: سازمان بسیج جامعه زنان مازندران هموراه سعی داشت در تنظیم گزارشات صحت و صداقت را بر کمیت ترجیح دهد لذا برهمین اساس حتی اگر کاهش های عملکردی گزارشات به زیان سازمان هم منجر می شد، آنرا پذیرا بوده و هیچگاه دو اصل بیان شده را قربانی نمی کردیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا توجه به کیفیت گزارشات را با تحقیق، بررسی، تجزیه و تحلیل آمار داده شده ی رده های تابعه مهم برشمرد و ادامه داد: اینگونه توجهات باعث می گردید تا نقاط ضعف و قوت به درستی احصا شده و سپس می توانستیم در رفع مسائل بهترین تصمیم را بگیریم.

فاطمه عاطفی تلاش علمی را حاصل موفقیت سازمان خود در جشنواره سال 93مالک اشتر در سپاه کربلا خواند و افزود: به منظور رفع مسائل و ابهامات گزارش نویسی و نیز فراهم سازی زمینه تهیه وتنظیم گزارش درست، با برگزاری دو مرحله اردوی علمی گزارش نویسی در استان، رده های تابعه را در این خصوص با آموزش های لازم آشنا کردیم.

وی بکار گیری از تجربیات ردهای مافوق در کشور را از دیگر عوامل موفقیت دانست و اظهارکرد: در بررسی فرم های اشراف شهرستانها با برقراری ارتباط تخصصی با معاونتها جهت راهنمایی در رفع اشکالات کمک گرفته و در امر تکمیل آن با بررسی و تطبیق با شاخص تعین شده درجامعه مورد هدف اهتمام داشتیم.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا صحت آمارهای ارسالی رده های مقاومت در استان، اعم از جذب، تبدیل عادی، فعال ، گزارش طرح صالحین، انجام برنامه های فرهنگی، تهدید، آسیب و فرصتها را در صورت بررسی نزدیک مورد تایید برشمرد و بیان داشت: همه این موارد جزء به جزء، بررسی و با عملکرد زیر مجموعه تطبیق داده می شد که در این راستا، خیلی از برنامه های رده های تابعه را، بدلایل فقدان اسناد حذف می کردیم که دلخوری عزیزان را هم بهمراه داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها