خبرهای داغ:
رییس بسیج جامعه زنان شهرستان مهدیشهر:
رییس بسیج جامعه زنان شهرستان مهدیشهر گفت: دهه کرامت بهترین فرصت اشاعه فرهنگ و سیره نبوی در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۴۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
رحیمه عرب در حاشیه برگزاری همایش بزرگ روز دختر در مهدیشهر به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش تکریم و بزرگداشت شخصیت والای حضرت معصومه(س) و معرفی الگوی مناسب به دختران مسلمان است.

وی اضافه کرد: ارتقای بینش دختران جوان در خصوص مسائل مربوط به این قشر به ویژه به لحاظ حفظ حرمت حجاب و عفاف در جامعه است.

رییس بسیج جامعه زنان شهرستان مهدیشهر با اشاره به فضایل و مناقب حضرت معصومه(س) گفت: این حضرت بنت رسول خدا و بنت ولی الله و دخت ولی الله و عمه ولی الله استو همه این اوامر سرچشمه گرفته از فضایل و کمالات معنوی و روحانی این بانو است.

عرب خاطرنشان کرد: بی شک اهل بیت پیامبر (ص)چهره های پر فروغیبه جهانیان عرضه کرده اند و نام آنها مانند ستارگان درخشاندر آسمان فضایلمی درخشد و درخشان ترین ستاره در میان بانوان هفتمین منظومه ولایت، فاطمه فرزند پاکیزه موسی بن جعفر(ع)است.

فرمانده حوزه کوثر شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی است مغتنم برای تقویت فرهنگ دینیو اشاعه سیره ائمه معصومان (ع)، اظهار داشت: ترویج و تبیین سیره اهل بیت (ع) بهترین راه مقابله با تهاجم غرب است.

عرب گفت: عالمه و محدثه اهل بیت یکی از والاترین عناوینی است که نشان دهنده بلندی مرتبه علم و آشنایی کریمه اهل بیت (ع) با معارف بلند اسلام و مکتب حیات بخش تشیع است.

خاطرنشان می شود: جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه(س) در شهرستان مهدیشهر با حضور بانوان تازه مسلمان شده از آمریکای لاتین در کانون شهید بیدقی مهدیشهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها