مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) از معرفی نفرات برتر مسابقات قرآنی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد و گفت:مسابقات رشته مفاهیم نیز در 18 شهریور ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۳۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

علی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.

وی افزود: در رشته قرائت در بخش خواهران فاطمه جمور از اسدآباد، معصومه حمیدی از نهاوند و منصوره امامی از کبودراهنگ حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) بیان داشت: در بخش برادران نیز حسین اولادیان از تیپ 32 انصارالحسین(ع)، علی نادری از ستاد سپاه انصارالحسین(ع) و احمد اکبری از ملایر به ترتیب رتبه برتر را در بخش قرائت کسب کردند.

وی یادآور شد: در رشته ترتیل در بخش خواهران فریده فروغی از همدان اول شد و اعظم محسنی‌امجد از بهار و اعظم پاکباز از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

کریم‌پور عنوان کرد: در رشته ترتیل بخش برادران نیز علی فاضل پرور، مهدی روشن خاص و مجتبی میرزایی از شهرستان بهار حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی ابراز داشت: آقایان محمدمهدی عبدالملکی از تیپ 32 انصارالحسین(ع)، رحمان قهاوندی از ستاد سپاه انصارالحسین(ع) و رسول احمدی از ملایر به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) با اشاره به برگزاری مسابقات رشته مفاهیم در 18 شهریور ماه سال جاری خاطرنشان کرد: مسابقات رشته مفاهیم در بخش خواهران از جزء15 قرآن کریم تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی و در بخش برادران نیز از جزء 18 قرآن کریم تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات