خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

دهه کرامت دهه ارزش هاست/ ترویج ارزش های اسلامی در جامعه مورد توجه باشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: باید در دهه کرامت به دنبال ترویج ارزش های اسلامی در جامعه باشیم و از چنین فرصتی برای آشنایی بیشتر مردم با زندگی این بزرگواران خاندان عصمت و طهارت استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۲۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در نشستی با اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت و نیز مسئولان یازدهمین جشنواره ملی داستان‌های رضوی «کبوتر حرم» اظهار داشت: کودکان، نوجوانان و جوانان باید با سیره نبوی و رضوی آشنا شوند.

وی یکی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره ملی«کبوتر حرم» را اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد و افزود: با توجه به آغاز دهه کرامت باید سیره امام رضا(ع) مورد توجه و تبیین قرار گیرد تا آن حضرت بیشتر و بهتر به مردم شناسانده شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان مقدمه مودت، محبت و اطاعت را مستلزم شناخت دانست و بیان کرد: دهه کرامت ابزاری برای ارادت به خاندان وحی است و باید بتوانیم در این دهه زمینه رشد فردی و اجتماعی را فراهم کنیم.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه دهه کرامت دهه ارزش هاست، اظهار داشت: در حقیقت ارزش آنچه به این دهه کرامت و ارزش می دهد میلاد بزرگوارانی همچون حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است.

وی تأکید کرد: باید در دهه کرامت به دنبال ترویج ارزش های اسلامی در جامعه باشیم و از چنین فرصتی برای آشنایی بیشتر مردم با زندگی این بزرگواران خاندان عصمت و طهارت استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان برگزاری جشنواره ملی داستان رضوی کبوتر حرم را تکریم مقام امام رضا(ع) و حرکتی فرهنگی، خداپسندانه و مردمی دانست و افزود: انتشار سه جلد آثار برگزیده ۹ دوره جشنواره ملی داستان رضوی افزود: ثمره و خروجی مناسبی از این جشنواره فرهنگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها