اجرای طرح اردوهای هجرت بسیج سازندگی نقش بسزایی در آشنایی جوانان با فرهنگ کار، تلاش و فعالیت گروهی دارد.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۲۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

سید مهدی حیات‌غیبی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان شرکت کننده در طرح اردوهای هجرت اظهار داشت: اردوهای هجرت همچنین نقش موثری در سازندگی، خدمت‌رسانی به روستاها، تقویت روحیه مشارکت‌پذیری دانش‌آموزان و ارائه خدمات به مناطق محروم دارد.

وی تصریح کرد: طرح هجرت به ‌عنوان یکی از بهترین و ارزشمندترین برنامه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، تربیتی و تبلیغی برگرفته از منویات و تدابیر راهگشای مقام معظم رهبری هر ساله با مشارکت دانش‌آموزان بسیجی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

فرمانده سپاه فراهان افزود: اردو‌های هجرت در قالب طرح جوانان از جمله طرح‌هایی است که مقام معظم رهبری نسبت به آن تاکید فراوانی دارند که خوشبختانه هر سال با استقبال خوب جوانان همراه می‌شود.

حیات‌غیبی با بیان اینکه طرح هجرت 3 بسیج سازندگی در حوزه‌های آموزشی، عمرانی، علمی، بهسازی و مرمت مدارس در نقاط محروم اجرا می‌شود، تصریح کرد: این طرح با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، ایجاد شور و نشاط، ترویج فرهنگ کار، تلاش و روحیه تعاون برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح زیبا سازی و بهسازی مدارس در قالب طرح اردوهای جهادی گفت: در طرح اردوهای جهادی امسال 200 نفر از دانش‌آموزان بسیجی دختر و پسر به کار گرفته خواهند شد.

فرمانده سپاه فراهان ادامه داد: در این طرح 17 مدرسه زیر پوشش طرح بهسازی و زیبا سازی قرار خواهند گرفت که هم‌اکنون این طرح در مدارس روستاهای فشک، آیندگان، وحدت شتریه و تلخاب به مرحله اجرا درآمده است.

ارسال نظرات