خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج روستایی و عشایری حمزه سیدالشهدا برگزار شد؛
با حضور فرماندهی و شورای بسیج روستایی و عشایری حمزه سیدالشهدا کلاته خیج دیدار و سرکشی از خانواده ایثارگران دفاع مقدس خواجه و دوانلو در شهر کلاته خیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۱۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا با حضور در منازل دو جانباز و ایثارگر دفاع مقدس دوانلو و خواجه ضمن دیدار و تفقد از این عزیزان از نزدیک مشکلات آنها را جویا شدند.

در دیدار از خانواده ایثارگر و جانباز خواجه وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نحوه مجروحیت خود در منطقه شلمچه به مشکلات زندگی خود پرداخت و از ناملایمات سیستم اداری در بعضی اداره ها و برخورد نامناسب گلایه کرد.

در ادامه فرماندهی و شورای بسیج حمزه سیدالشهدا از خانواده ایثار گر دوانلو سرکشی کردند که در این دیدار جانباز 10 درصد و دارای 5/8 ماه جبهه دوانلو با ابزار خرسندی و خوشحالی فراوان از حضور براداران سپاه و بسیج گفت: این نخستین بار است که از نهاد و ارگانی برای بازدید و سرکشی از ما آمده اند و این بسیارجای تشکر و قدردانی دارد.

تکریم از ایثارگران تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است

در حاشیه این دیدارها فرمانده بسیج روستایی و عشایری حمزه سیدالشهدا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه این دیدارها در راستای تفقد از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس برگزار می شود افزود: با توجه به تاکید رهبر انقلاب در دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و تفقد از آنها برنامه ریزی شده و تلاش داریم از این ایثارگران و جانبازان در حاشیه بازدید بعمل آید.

علیرضا تیموری تصریح کرد: تکریم و تجلیل از ایثارگران و جانبازان تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج این روحیه در جامعه و ایجاد احساس دیده شدن در این عزیزان است و باید تلاش کنیم اینگونه برنامه ها در جامعه و در بین پایگاه های بسیج و حوزه ها نهادینه شود.

وی با بیان اینکه رسالت بسیج حفظ ارزش هاست گفت: تکریم خانواده ایثارگران و جانبازان در راستای حفظ ارزش هاست و این رسالتی است که بر دوش ماست و امیدواریم بتوانیم در خدمتگذاری از این عزیزان و یادگاران دفاع مقدس کوشا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها