اصحاب رسانه بوشهر به دیدار خانواده شهید مهدوی رفتند

اصحاب رسانه استان بوشهر صبح یکشنبه با خانواده سردار شهید نادر مهدوی، شهید شاخص سال ۹۴ کشور دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۵۵۶۳۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در این دیدار با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در این سال در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت ماموریت اصلی این انقلاب را به نحو شایسته انجام دهیم.

سرهنگ پاسدار علی غضنفری افزود: از سال ۸۹ تاکنون سازمان بسیج مستضعفین از میان شهدای انقلاب تا دفاع مقدس که چهره‌های شاخص و کسانی نقش آفرینی کردند انتخاب می‌کنند و پس از جمع‌بندی یک شهید را به عنوان شهید شاخص انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: شهید مهدوی کسی بود که به طور مستقیم با آمریکا وارد جنگ شد و حماسه‌ای که ایجاد کرد باعث شد از سوی بسیج مستضعفین به عنوان شهید شاخص سال ۹۴ انتخاب شود.

غضنفری اضافه کرد: جامعه و جوانان ما باید با ویژگی‌های شخصی و اخلاقی این شهید آشنا شوند و این الگو گیری مناسب برای جوانان است.

وی بیان کرد: امروز رسالت خبرنگاران مسئله مهم و در واقع اساسی است، رسانه‌ها به عنوان پیشگامان و خط مقدم نرم‌افزاری هستند و در توسعه پایدار کشور نقش ایفا می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاران همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس است، یادآور شد: خبرنگاران نقش بسزایی در ماموریت‌های فرهنگی دارند و انتظار است که خبرنگاران، توفیقی که نصیب استان بوشهر و شهرستان دشتی شده است به خوبی به جهان انعکاس بدهند.

وی بیان کرد: با توجه به همدلی و همزبانی خوبی که در بین مسئولان شهرستان وجود دارد برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان به مناسبت شهید شاخص برگزار شده ولی هنوز کافی نیست و باید از این فرصت بیشتر از گذشته استفاده کرد.

استان بوشهر سابقه دو قرن مبارزه با استکبار را دارد

جانشین معاونت فرهنگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز گفت: از همه استان‌ها شهدای برجسته و شاخص به همراه مستندات و ویژگی‌ها به سازمان بسیج مستضعفین ارسال می‌شود و پس از بررسی در کمیسیون‌های مختلف یک شهید به عنوان شهید شاخص کشور معرفی می‌شود.

مهدی عالی زاده به ویژگی‌های بارز سردارشهید نادر مهدوی پرداخت و افزود: ولایت پذیری و مبارزه با استکبار از ویژگی اصلی این شهید عزیز است.

وی با اشاره به اینکه شهید مهدوی همواره بر این موضع تاکید داشته که دشمن واقعی ما استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است، خاطرنشان کرد: استان بوشهر سابقه دو قرن مبارزه با استکبار را دارد و در واقع شهید مهدوی ادامه‌دهنده این راه بوده است.

عالی زاده یادآور شد: امروز به برکت همین شهیدان است که استان بوشهر به استان دارالحماسه و ولایتمدار معرفی شده است.

در این مراسم معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی نیز حضور داشتند. 
انتهای پیام/
ارسال نظرات