همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) همایش بزرگ گوهر علم و عفاف با حضور بانوان بسیجی در بیجار برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۵۳۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و به همت حوزه بسیج خواهران بیجار، همایش بزرگ گوهر علم و عفاف با حضور بانوان بسیجی در سالن اجتماعات شهید رحمانی این ناحیه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام امید سبحانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیجار ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) به ارزش ها و کرامات حضرت معصومه (س) اشاره و اظهار کرد: تربیت دختران دینی موجب حفظ آرامش در جامعه وتشکیل خانواده های دینی می گردد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام فلسفی از اساتید حوزه علمیه قم در خصوص ارزش وجودی دختران در دین مبین اسلام و نقش دختران در جامعه اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.

وی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر ،اظهار داشت:اسلام ناب محمدی در سرزمینی طلوع کرد که تا قبل از آن کشتن دختران برای آنها یک رسم دیرینه بود.

این استاد حوزه و دانشگاه ، گفت: ارزش و بهاد دادن به دختران در دین مبین اسلام ، موجب تربیت دخترانی مانند حضرت زهرا(س)، حضرت معصومه(س) و حضرت زینب (س) به عنوان پیام رسان کربلا شد.

این استاد حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: حضرت معصومه(س)الگوی زنان با بصیرت است و جلوه های معنوی ایشان دارای اهمیت والای است.

حجت الاسلام فلسفی در پایان سخنان خود با تاکید بر اهمیت پوشش و حجاب زنان ،یادآور شد:حضرت معصومه (س) به عنوان بزرگ بانوی جهان اسلام بعد از حضرت زیبنب به عنوان پیام رسان کربلا نقش مهمی در مدیریت زمان خویش داشتند.

ارسال نظرات