پرویز مظلومی در خصوص شکست تیم استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: این بازی برای ما تمام شد و به مسابقه آینده فکر می‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۵۵۴۹۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاري بسيج، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اظهارنظر شهاب جهانیان بعد از شکست روز گذشته تیم استقلال از سر دلسوزی بود و من هم در هیأت مدیره حاضر شده و با تمامی دوستان صحبت خواهم کرد.

پرویز مظلومی در خصوص شکست تیم استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: این بازی برای ما تمام شد و به مسابقه آینده فکر می‌کنیم. جا دارد در این بین از زحمات دوستانی تشکر کنم که چه در شکست‌ها و چه در پیروزی‌ها با ما بودند و با حمایت‌های خود من را شرمنده کردند.

سرمربی تیم استقلال افزود: بعد از بازی روز گذشته خانواده مرحوم حجازی چندین بار از من حمایت کردند که از همین طریق از آنها تشکر می‌کنم و اعتقاد دارم روح بزرگ مرحوم حجازی در بین ما است و ما هم این اسطوره بزرگ باشگاه استقلال را الگو قرار می‌دهیم. همچنین از فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم که با ما تماس گرفت و در خصوص بازی‌های استقلال با من گفت‌وگو کرد. مجیدی هم مثل همیشه اخلاق و منش بزرگ خود را نشان داد و اعلام کرد پس از بازگشت به ایران در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد.

مظلومی در پایان درخصوص انتقاد شهاب جهانیان و اینکه وی مدعی شده بود سرمربی استقلال باید در نشست هیأت‌مدیره حضور پیدا کند، گفت: من این اظهار‌نظر را شنیدم و خواندم. اعتقاد دارم جهانیان از روی دلسوزی آن حرف را زده و من هم مشکلی با این موضوع ندارم. مطمئن باشید در هیأت‌مدیره حاضر می‌شوم و با سایر اعضاء که ارتباط صمیمی با آنها دارم، صحبت خواهم کرد.
ارسال نظرات