در طول دهه كرامت؛

نمايشگاه عكس و غرفه هاي صنايع دستي در خانه تدين سمنان برپاست

سرپرست اداره ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان سمنان گفت: به مناسبت گرامي داشت دهه كرامت، نمايشگاه عكس و غرفه هاي عرضه و فروش صنايع دستي در خانه تدين سمنان برپاشده است.
کد خبر: ۸۵۵۵۴۰۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
 به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، آرزو گلكار در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر امروز يكشنبه بيست و پنجم مرداد ماه جشنواره "سمن دخت" براي اولين بار در سمنان برگزار مي‌شود.

وي افزود: برپايي بازارچه سنتي شامل عرضه صنايع دستي بانوان و دختران، غرفه‌هاي شيريني پزي، نمايشگاه عكس، وركشاپ صنايع دستي و ... از جمله برنامه هاي اين جشنواره يكروزه است و برنامه هاي فرهنگي آن تا پايان دهه كرامت ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان سمنان گفت: نمايشگاه عكس شامل نمايشگاه عكس سيمرغ در رابطه با داستان سي مرغ عطار است كه با همكاري موزه ملك در محل خانه تدين برپا شده و تا پايان دهه كرامت به روي علاقمندان گشوده است.

گلكار، افزود: غرفه‌هاي شيريني پزي و ارائه خوراك هاي سنتي نيز تا پايان دهه كرامت برپاست.

دهه كرامت از اول ذيقعده بيست و پنجم مرداد ماه و همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز شده و تا يازدهم ذيقعده چهارم شهريور ماه همزمان با ولادت حضرت علي بن موسي الرضا(ع) گرامي داشته مي‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار