خبرهای داغ:
حضرت معصومه(س) با تحمل سختی ها توانستند به کمال برسند، هر انسانی باید روح خود را آماده پرورش و تحمل سختی ها در راه کمال کند و با این روش به کمالی که خداوند برای انسان در نظر گرفته است برسد.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۹۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

 حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با خجسته میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) بیان کرد: حضرت معصومه(س) را علما فاطمه ثانی معرفی کرده اند به این معنا که نزدیک ترین خلق و خو و سیره عملی را با فاطمه زهرا سلام الله داشته اند.

وی ادامه داد: خصوصیات شخصیتی بارزی که برای این بانوی بزرگ وار ذکر می شود ولایت مداری،پاکدامنی و حیا و نیز پارسایی است که سبب شده است زیر سایه همین کرامات علما و شخصیت های بزرگی تربیت شوند.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: از آنجایی که ایشان زیر سایه ائمه رشد کرده اند اند و عضو خاندان عصمت نیز بوده اند بسیار دانشمند و به روایتی معلمه بوده اند.

وی افزود: پیروی از ولایت در زندگی ایشان به صورت ویژه ای به چشم می آید چرا که می توانستند در مدینه به راحتی روزگار بگذرانند ولی به خاطر ظلم حکومت در حق برادر بزرگوارشان از خانه و دیار دل کندند و حاضر شدند رنج سفر را بپزیرند تا به وصال امام زمانشان برسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) حضرت فاطمه معصومه را الگوی کاملی برای نسل بانوان این سرزمین معرفی کرده افزود: مطمئنا ایشان از الگو های دختران ایران اسلامی هستند ولی به عنوان سرمشق می تواند توجه ویژه ای به حیا عفت و پارسایی ایشان داشت.

این مقام مسئول مطرح کرد: زن گوهر هستی است و باید ارزش خود را به خوبی بشناسد، الگو های برتر را برای زندگی خود انتخاب کند و سجایای اخلاقی را در خود پرورش دهد.

حجت الاسلام معبودی در پایان خاطر نشان کرد: حضرت معصومه با تحمل سختی ها توانستند به کمال برسند، هر انسانی باید روح خود را آماده پرورش و تحمل سختی ها در راه کمال کند و با این روش به کمالی که خداوند برای انسان در نظر گرفته است برسد و اگر جز این باشد و اگر انسان همواره به دنبال آسایش باشد زندگی حیوانی را در پیش گرفته است و از هدف غایی خود فاصله گرفته است.

 

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها