فرمانده سپاه تنگستان از تخصیص اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال وام ویژه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در تنگستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۷۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ از بوشهر، محمد علی ملاکی امشب در نشست با مسئولین بسیج سازندگی  سپاه تنگستان، گفت: این وام‌ها با بهره 16 درصد به بسیجیان فعالی اختصاص خواهد داشت که بتوانند ضمن ارائه طرح‌های جامع و کامل در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی از آن به خوبی دفاع و از آورده خوبی نیز بهره‌مند باشند.

وی سقف این تسهیلات را 300 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: بنا به طرح‌هایی که بسیجیان به بسیج سازندگی ارائه می‌دهند میزان تسهیلات نیز متنوع خواهد بود که از 100 میلیون ریال شروع و تا 300 میلیون ریال نیز خواهد رسید.

ملاکی این میزان تسهیلات را علی‌الحساب دانست و گفت: فاز اول اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی تا پایان شهریورماه خواهد بود که بایستی بسیجیان هر چه سریع‌تر جهت تشکیل پرونده به حوزه‌های مقاومت محل سکونت مراجعه کنند.

وی افزود: علاقمندان به این طرح‌ها که در زمینه‌های پرورش قارچ، پرورش دام سبک و سنگین و نیز مرغ بومی  و همچنین صنایع مختلف کشاورزی و به‌ویژه صنایع تبدیلی فعالیت دارند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

فرمانده سپاه تنگستان از تخصیص اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال  وام ویژه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در تنگستان خبر داد و گفت: بسیجیان فعال این شهرستان می توانند با ارائه طرح‌های جامع و کامل از این تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات