خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: اگر روحیه و حرکت جهادی دانشمندان در نبرد هسته ای تقویت شود؛ ما به پیروزی واقعی دست می یابیم.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۷۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار یعقوبعلی نظری در جمع برگزیدگان جشنواره مالک اشتر با اشاره به اینکهمهمترین وظیفه ما در حال حاضر انجام تکلیفی که برعهده ما گذاشته شده؛ است، اظهارداشت: ما باید در مقابل نظام اسلامی و انقلاب تکلیف خود را انجام دهیم و جایگاه انقلاب را درک کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: اگر بصیرت نداشته باشیم؛ نمی توانیم وظیفه خود را تشخیص و به وظیفه ای که بر عهده داریم به خوبی عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط انقلاب با گذشته در ابعاد درونی و بیرونی متفاوت است، عنوان کرد: سرعت پیشرفت و وسعت انقلاب اسلامی و تصرف اذهان قابل مقایسه با گذشته نیست.

عقب نماندن از اهداف انقلاب وظیفه بسیج و سپاه است

نظری با بیان اینکهجبهه انقلاب خیلی گستردگی و تنوع دارد تاکید کرد: بسیج و سپاه در کنار همدیگر قرار دارند و رسالت بزرگی برعهده آنها است که نباید از انقلاب عقب بمانند زیرا فردا برای کار امروز دیر است.

وی یادآور شد: در سال های ابتدای جنگ هشت ساله که اسرائیل به لبنان حمله کرد امام خمینی(ره) در یک جمله معروف و مبنایی فرمودند " راه قدس از کربلا می گذرد".

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: امام خمینی (ره) در آن مقطع آن جمله مبنایی را برای آیندگان گفتند و امروز می بینیم وسعت انقلاب اسلامی به کجا رسیده است و در حال حاضر این تجاوز علاوه بر کشورهای سوریه، عراق، لبنان به کشور یمن نیز رسیده است.

ما مدیریت انقلاب اسلامی را با هدایت ولی امر مسلمین می بینیم

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با اشاره به موضوع هسته ای ایران، عنوان کرد: وقتی جبهه دیپلماسی باز می شود و مدیریت انقلاب اسلامی را با هدایت ولی امر مسلمین می بینیم این خیلی مهم است.

وی بیان کرد: آیا خروجی جبهه دیپلماسی را باید با سانتريفيوژ ارزیابی کنیم یا روی اصول انقلاب اسلامی و مورد نظر امام خامنه ای (حفظه الله) ببینیم؟

نظری تاکید کرد: اگر در این نوع پیکار نیز دستورات رهبری معظم انقلاب سرلوحه کار قرار داده شود؛ به خوبی جبهه را مدیریت کرده ایم.

وی با بیان اینکه اگر در نبرد هسته ای روحیه و حرکت جهادی را در دانشمندان خود تقویت کردیم؛ برنده هستیم، گفت: اگر توانستیم ایستادگی و استقامت علمی وهویت علمی مردم در نظام متصل به انقلاب اسلامی را حفظ کنیم؛ موفق هستیم.

وی با اشاره به مسائل فرهنگی و جنگ نرم دشمن افزود: باید خروجی در جبهه فرهنگی کلاسهای اعتقادی و میل دینی مردم باشد و اگر این کار را انجام دادیم تعمیق به دین و اعتقادات دینی در مردم درست عمل کرده ایم.

نظری افزود: تقابل اقتصاد با گسترش اقتصاد مقاومتی و تولید ملی را هدف قرار داده ایم و باید برای مردم سبب شود که روی پای خود بایستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) عنوان کرد: باید معرفت و بصیرت خود را افزایش دهیم وگرنه از انقلاب عقب می مانیم.

وی تاکید کرد: باید گستردگی فکرمان به اندازه انقلاب اسلامی باشد زیرا قبل از آنکه به انقلاب ضرری برسد؛ خودمان ضرر خواهیم دید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها