رونمایی از بانک جامع اطلاعات واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری

با حضور معاون پشتيبانی و منابع انسانی سازمان صنايع كوچك و شهركهای صنعتی ايران، آيين رونمايی از نخستين كتاب بانك جامع اطلاعات واحدهای صنعتی استان چهارمحال و بختياری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۲۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري در مراسم آيين رونمایی از کتاب 4 زبانه بانک جامع اطلاعات واحدهای صنعتی استان اظهار داشت: این کتاب شامل تمام اطلاعات جامع صنایع کوچک استان است که به 4 زبان فارسی، روسی، عربی و انگلیسی تهیه شده است.

رضا گنجي افزود: مراحل جمع‌آوری و ثبت اطلاعات این کتاب از سال گذشته به مدت 4 ماه آغاز و با اعتبار بالغ بر 200 میلیون ریال از اعتبارات صنایع کوچک استان انجام شده است.

رئيس هيات مديره شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این کتاب برای نخستین بار به منظور آشنایی هرچه بیشتر با صنایع کوچک استان جمع‌آوری شده است، بیان کرد: مالک بودن، تداوم در فعالیت و فعال بودن واحدهای صنعتی از شرایط ثبت صنایع کوچک استان در این کتاب است.

گنجی خاطرنشان کرد:معرفی صنایع کوچک استان در سراسر کشور و سایر کشورها، برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و حمایت از پایان‌نامه‌ها با موضوع صنایع کوچک از اهداف نگارش این کتاب است.

وی با اشاره به اینکه این کتاب شامل تمام اطلاعات در زمینه 7 صنعت نساجی، شیمیایی، کانی غیرفلزی، سلولزی، فلزی و صنعت غذایی استان است، ادامه داد: کمبود رونق بازار برای عرضه محصولات تولیدی، عدم توانایی صنایع کوچک در معرفی محصولات تولیدی و ناشناس بودن صنایع کوچک استان از مهم‌ترین مشکلات صنایع کوچک استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قیمت تعیین شده از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این کتاب 250 هزار ریال است، گفت: این کتاب از سوی شرکت شهرک‌ها با احتساب یارانه 75 هزار ریال به فروش می‌رسد.

گنجی با اشاره به اینکه اطلاعات کتاب هر 2 سال یک‌بار به روز رسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از رونمایی، کتاب برای تمام دستگاه‌های اجرایی استان ارسال می‌شود.

گفتنی است: آيين رونمايي از نخستين كتاب بانك جامع اطلاعات واحدهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري با حضور فرجی، معاون پشتيباني و منابع انساني سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران، سليماني سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري، امامي رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مديرعامل و معاونين شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري و جمعي از مسئولين استاني برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار