روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۹۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ورود آزادگان غیور به میهن اسلامی، آمده است: روز 26 مرداد سال 1369، میهن اسلامى‌مان شاهد حضور آزادگان سرافرازى بود که پس از سالها اسارت در زندان ها و اسارتگاه هاى مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامى خود گذاشتند. آزادگانی که با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و از شکنجه ‏هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند و راضی به رضای خدا بودند.

این پیام می‌افزاید: امروز، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده ‏اى است که پس از تحمل سالها شکنجه و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون‏ها ایرانى پایان دادند. در این روز، شکیبایى مادران، پدران، همسران و فرزندان این آزادمردان به‏ بار نشست و سال ‏هاى نگرانى و شوق دیدار به پایان رسید و وعده الهى «و بشر الصابرین» تحقق یافت.

در ادامه این پیام، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران آورده است: آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار(ع) با درس ‏گرفتن از زندگى انقلابى و حماسه ‏ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایدارى بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازى را بر صحیفه درخشان ایران اسلامى ثبت کنند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «هیچ‏کس در نظام جمهورى اسلامى ایران با داشتن چنین ذخیره ‏هاى ارزشمندى مثل شماها(آزادگان) و بقیه آحاد ملت، در مقابل دشمنان یک لحظه احساس ضعف نخواهد کرد.»

ارسال نظرات