خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان قزوین طی پیامی، فرارسیدن 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۴۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از خبرگزاری ایثار،غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی پیامی، فرارسیدن 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

روز 26 مرداد سال 1369، جای جای میهن اسلامی ایران، شاهد حضور آزادگان صبوری بود که پس از سال‌ها اسارت در اسارتگاه‌های مخوف رژیک بعث عراق، قدم به خاک میهن سرسبز و انقلابی خود گذاشتند.

آزادگان صبور و راضی به قضای الهی که سینه‌هایی فراختر از اقیانوس داشته و از همه چیز و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند، که اگر نبود توکل به خدای بزرگ، تحمل سال‌ها رنج و شکنجه میسور نبود.

و امروزمان یادآور مقاومت غرورآفرین آزادگان سرافرازی است که با آمدنشان به انتظار میلیون‌ها ایرانی پایان بخشیده و ایران اسلامی را با قدوم سبز خود بهاری دیگر بخشیدند.

و به یاد داریم سال‌ها صبر و مقاومت مادران، پدران، همسران و فرزندان این عزیزان را که صبوری را در تداوم را سرخ کربلائی‌شان معنا بخشیده و یک بار دیگر در کنار فرزندان ایثارگرشان نسبت به ثبت دلاوردمری‌های رزمندگان پرداختند.

و حال ضمن گرامی‌داشت سالروز این حماسه بزرگ تاریخی و تبریک و تهنیت به همه‌ی آنهایی که استقامت کردن و صبوری؛ اگر چه امروز، آزادگان ما در کنار نسل جوان و جویای حقیقت هستند و به بیان رخدادهای سال‌های اسارت می‌پردازند، اما امیدواریم، آزادگان سرافرازمان با توجه به این مهم، به ثبت و ضبط خاطرات ارزشمند خود پرداخته، تا آیندگان، به ویژه جوانان و نوجوانانی که از نعمت همجواری آنان محروم خواهند بود با مطالعه‌ی سرگذشت حماسی سال‌ها اسارت و فراق، در جریان 8 سال مقاومت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر دشمنان این سرزمین قرار گیرند.

غلامرضا حقایق‌پورمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها