خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: با موافقت شواری گسترش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ، 9 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به رشته های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود افزوده شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۲۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، احمد دزیانیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با موافقت شواری گسترش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پنج رشته ریاضی مالی ، حقوق بین الملل ، مهندسی مکانیک طراحی کاربردی ، مهندسی پزشکی بیومتریال و مهندسی پزشکی مهندسی بافت در مقطع کارشناسی ارشد و 4 رشته شیمی تجزیه ، متالوژی ، زمین شناسی گرایش زیست محیطی و عمران سازه در مقطع دکترا به جمع رشته های این دانشگاه افزوده شد.

 وی افزود: هم اکنون با افزایش این رشته ها ؛ تعداد رشته های دکترا به 21 عدد و کارشناسی ارشد به57 عدد رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: در راستای افزایش کمی و کیفی و ارتقای سطح آموزشی دانشگاه برای رشته های متعدد دیگری نیز جهت تصویب اقدام شده و هم اکنون مراحل قانونی خود را برای تصویب در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری طی می کند.

دزیانیان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دارای 290 عضو هیات علمی ثابت و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی وسیعی است و بستر های لازم برای افزایش رشته های چند نظمی و میان رشته ای را داراست و سعی بر این است تا بیشتر به سمت اخذ این رشته ها پیش برویم.

یادآور می شود: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با دارا بودن 188 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی بیشترین سهم را در بین واحدهای دانشگاهی از این لحاظ داراست و به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی در استان سمنان محسوب می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها